پایان کار جودوکاران ایران در قزاقستان



جودوکاران نوجوان و جوان کشورمان با کسب یک مدال برنز، دو عنوان پنجمی و یک عنوان هفتمی در کاپ آزاد قزاقستان به کار خود پایان دادند.

                                                                                                              

به گزارش صبح ساحل، تیم ملی جودو نوجوانان و جوانان کشورمان در راستای آمادگی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی، طی چند روز گذشته به عنوان دیدار تدارکاتی، در مسابقات کاپ آزاد قزاقستان حضور پیدا کردند و در نهایت موفق به کسب یک مدال برنز، دو عنوان پنجمی و یک عنوان هفتمی در این رقابت‌ها شدند.

در این رقابت‌ها و در وزن ۹۰- کیلوگرم، امیرعباس چوپان در رده سنی جوانان به ترتیب با مبارزه مقابل جودوکاران کشورهای قزاقستان، ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان و ازبکستان در نهایت به مدال برنز این مسابقات دست یافت. امیر عباس موحد نماینده وزن ۱۰۰+ کیلوگرم کشورمان در رده سنی جوانان با مبارزه مقابل نمایندگان کشورهای قزاقستان، ازبکستان، مغولستان و ازبکستان در نهایت به عنوان پنجمی دست یافت.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم، محمد مهدی مظلوم، نماینده تیم ملی نوجوانان در این رقابت‌ها با مبارزه مقابل چندین جودوکار کشور قزاقستان در نهایت به عنوان پنجمی در این مسابقات دست یافت. علیرضا نیک سرشت دیگر نماینده کشورمان در این رقابت‌ها ابتدا با قرعه استراحت روبرو بود و در ادامه با مبارزه مقابل نمایندگان کشورهای ازبکستان و قزاقستان به عنوان هفتمی دست یافت.

تیم ملی جودو کشورمان قرار است اوایل شهریورماه سال ۱۴۰۳ در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا حضور پیدا کند و این رقابت‌ها به عنوان دیدار تدارکاتی برای جودوکاران کشورمان بود. ضمن اینکه، در چارچوب برگزاری این مسابقات، یک دوره کلاس آزمون ارتقا داوری برگزار شد که کمال دیماسی به عنوان نماینده داوران ایران در این آزمون قاره‌ای حضور پیدا کرد و در این آزمون قاره‌ای نیز با موفقت به کار خود پایان داد.

محمد جناب زاده به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی نوجوانان را برعهده دارد. امین جمشیدی نیز به عنوان مربی کنار این تیم حضور دارد. ایوب رستمی سرمربی تیم ملی جوانان است. محمدرضا غفاری نیز به عنوان مربی کنار تیم حضور خواهد دارد. مصطفی کریمی مدیر سازمان تیم‌های ملی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان و جوانان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها