13

مهر

1403


ورزشی

19 تیر 1403 23:35 0 کامنت

مسابقات جودو دختران منطقه چهار کشور به میزبانی جزیره قشم برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، رئیس منطقه چهارجودو کشور گفت: این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی از استان فارس ، خوزستان و هرمزگان به میزبانی قشم برگزار و جودوکاران برتر معرفی شدند.
کشاورز رئیس منطقه چهارجودو کشور اظهار داشت: مسابقات محل آزمون اراده هاست و باعث رشد و آموزش داوران ، مدیران و هنرجویان در استان های میزبان می شود.
وی گفت : استان هرمزگان در این مسابقات کاپ اخلاق را از آن خود کرد و بانوی خوش آتیه هرمزگان مبینا پلالک به عنوان فنی ترین جودوکار و یاسمت افضل هوشمند بهترین داور منطقه چهار معرفی شد.
رئیس منطقه چهارجودو کشور بیان داشت : در رقابت های تیمی رده سنی نوجوانان و جوانان استان فارس مقام اول ،هرمزگان مقام دوم و خوزستان مقام سوم را از آن خود کردند.
دربخش انفرادی و رده سنی نوجوانان وزن ۴۰- کیلوگرم اسما ملکی از فارس، وزن ۴۴- کیلوگرم زهرا ابراهیم زاده از فارس، در وزن ۴۸- کیلوگرم مهسا شاهسونی از فارس اول و زینب کارگر از هرمزگان دوم شد. در وزن ۵۲- کیلوگرم زینب حسینیان از فارس، ستایش قاسمی از خوزستان و غزل خسروی کتولی از هرمزگان اول تا سوم شدند. در وزن ۵۷- کیلوگرم کوثر اوجی از فارس اول شد.
شانیا خوش خلق از خوزستان دوم و فاطمه زهرا پژوم از خوزستان سوم شد. در وزن ۶۳- کیلوگرم ماریا مظفری از فارس، فرخنده علی داد از خوزستان و نرجس تاجیک از هرمزگان اول تا سوم شدند. در وزن ۷۰- فاطمه حسنی نژاد از فارس اول، فاطمه زهرا خندستان از هرمزگان دوم و سارا زهیری و کیانا زاهدی هر دو از خوزستان مشترکا سوم شدند. در وزن ۷۰+ کیلوگرم هدیه خیرده از فارس، ابتسام شادکامی از هرمزگان و نازنین چشم بشر از هرمزگان اول تا سوم شدند. در رده سنی جوانان و وزن ۴۸- کیلوگرم ، ریحانه عسکری از فارس اول شد و یاسمن درویشی از هرمزگان در مکان دوم ایستاد. در وزن ۵۲- کیلوگرم یاسمن ابوطالبی از هرمزگان اول شد. ریحانه فنون از فارس دوم و حنانه نوروزی از هرمزگان سوم شد. در وزن ۵۷ - زهرا طهماسبی از فارس بر سکوی قهرمانی ایستاد‌ مبینا پلالک از هرمزگان دوم و مهدیه عباسی از هرمزگان عنوان سومی را به خودش اختصاص داد.
در وزن ۶۳- کیلو گرم نازنین هاشمی از فارس قهرمان شد. در وزن ۷۰- کیلوگرم زهرا ایزدترس از فارس و مطهره متولی پور از هرمزگان اول و دوم شدند. در وزن ۷۸- کیلوگرم حدیثه عابدی از فارس اول شد. در وزن ۷۸+ کیلوگرم فاطمه اسدی صدیق از خوزستان، سارا اردیبهشتی از فارس و لیلا محمود شاهی از هرمزگان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

تگ ها:

دیدگاه ها (0)
img