07

آبان

1403


اقتصادی

20 تیر 1403 13:44 0 کامنت

استاندار هرمزگان از الحاق زمین ویژه طرح ملی مسکن در بیش از ۳۸۷ روستای استان خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل به نقل از تسنیم: مهدی دوستی، استاندار هرمزگان در جلسه شورای مسکن استان، اظهار داشت: بررسی خوبی از روند الحاق زمین به روستاهای استان انجام شده و با کارهای انجام شده در بسیاری از روستاها کمبود زمین جبران شده است. 

وی افزود: تا این لحظه برای 387 روستا زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده و مشکل این روستاها حل شده است، اما هنوز چندین روستا درگیر کمبود زمین هستند که برای رفع این مشکل نیز باید تلاش کرد. 

استاندار هرمزگان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن آنچه مهم است و بر آن تاکید داریم تامین تمام زیرساخت‌های مورد نیاز طرح است، باید در کنار پیشرفت طرح، زیرساخت‌هایی نظیر آب و برق نیز به سرعت تکمیل شوند و در این زمینه مشکلی نباید وجود داشته باشد. 

وی تصریح کرد: دیگر مسئله مهم ساخت مسجد و مدرسه در طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها است، فرمانداران موظف هستند از ظرفیت خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای ساخت این مجموعه‌ها اقدام کنند. 

دوستی ادامه داد: تامین سهم آورده اولیه متقاضیان بر عهده متقاضیان است و اگر متقاضی این سهم را تامین نکرد باید از سایر جایگزینی استفاده کرد و پروژه را به سایر متقاضیانی که سهم آورده اولیه را تامین کرده‌اند تحویل داد. 

دیدگاه ها (0)
img