12

مهر

1403


ورزشی

21 تیر 1403 08:12 0 کامنت

مسابقات فوتبال نونهالان شهرستان جاسک با حضور شش تیم آغاز شد.

 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات فوتبال لیگ نونهالان شهرستان جاسک با شرکت شش تیم زیر نظر هیئت فوتبال و همکاری اداره ورزش وجوانان ، بسیج ورزشکاران و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاسک در محل زمین چمن استادیوم ورزشی شهید لشکری جاسک آغاز شد.
احمد ارجمند رئيس هيئت  فوتبال جاسک هدف از برگزاری این مسابقات را غنی سازی اوقات فراغت نونهالان ذکر کرد و گفت:  این هیئت امسال در ایام تابستان و  فصل  اوقات فراغت در تمام رده های سنی مسابقات رهربرگزار می‌کند.
وی گفت: خوشبختانه امسال یک سهمیه فوتبال نونهالان در مسابقات لیگ برتر استان داریم که نماینده جاسک تیم امید متین مکران می‌باشد و  جا دارد از حمایت های رنجبریان رئیس هیئت فوتبال استان که این سهمیه برای شهرستان جاسک اختصاص دادند تشکر می کنم.
احمد ارجمند رئيس هيئت فوتبال جاسک اظهار داشت: از همکاری مربیان و سرپرستان تیم های فوتبال جاسک که به  رده پایه اهمیت  می دهند تشکر می کنم.
رئيس هيئت فوتبال جاسک گفت:  برای ارتقا سطح علمی ورزشی مربیان و داوران با هماهنگی های که با رئيس کمیته داوران و  مربیان هیئت فوتبال استان انجام شده در نیمه دوم سال جاری که آب و هوا شهرستان بهتر  می شود دوره های  مربیگری و داوری را برگزار خواهیم کرد. 
متولی فوتبال جاسک بیان داشت: از همه دستگاه ها و ادارات  درخواست دارم  تیم های فوتبال شهرستان جاسک را حمایت کنند چون نبود اسپانسر  مالی موجب شده تیم ها ی فوتبال جاسک کاهش پیدا کنند.  رئیس هئیت فوتبال جاسک گفت: با همین امکانات و زیر ساخت کم فوتبال شهرستان را زنده نگه داشته ایم.  وی گفت: دیگر نماینده فوتبال شهرستان در لیگ برتر بزرگسالان استان تیم اتحاد روستایی است  و برای حمایت این تیم اداره ورزش و جوانان و هئیت فوتبال  آماده همکاری و کمک هستند و از تلاش های مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان تیم اتحاد روستایی تشکر می کنم.
احمد ارجمند اظهار داشت : برای توسعه و پیشرفت فوتبال بخش لیردف برنامه خوبی داریم و اولین  اقدام هئیت فوتبال جاسک معرفی رئيس جدید هئیت فوتبال بخش لیردف است و  به زودی رئيس جدید فوتبال لیردف هم معرفی خواهد شد.
وی گفت : با در خواست هئیت فوتبال بخش لیردف دوره های  مربیگری و داوری در این  بخش برگزار خواهد شد.
رئیس هئیت فوتبال جاسک در پایان  از حمایت های رئيس اداره ورزش وجوانان ، فرماندار، فرمانده بسیج وجانشین  فرماندهی بسیج جاسک که هئیت فوتبال جاسک را حمایت می کنند تشکر کرد.
در دیدارهای انجام شده فوتبال نونهالان شهرستان جاسک ، ایتارکران ولی عصر با یک گل ذوالفقار را برد. اروند چهار بر دو مقابل ملوان بحل به پیروزی رسید و شهرداری الف ۸ بر صفر  شهرداری را از پیش رو برداشت.

 

دیدگاه ها (0)
img