قیمت سورن پلاس دوگانه اعلام شد



ایران‌خودرو با ارسال دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان، قیمت سورن پلاس دوگانه را برای تیرماه 1403 اعلام کرد.

دیجیاتو نوشت: ایران‌خودرو با ارسال دعوتنامه تکمیل وجه برای متقاضیان، قیمت سورن پلاس دوگانه را برای تیرماه 1403 اعلام کرد. قیمت این خودرو اکنون معادل 500,302,000 تومان اعلام شده است. اعلام این قیمت برای متقاضیان خرید سورن پلاس از سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402 است. بنابراین متقاضیان برای تکمیل وجه و قطعی کردن خرید اتومبیل خود، نیاز به پرداخت نیم میلیارد تومان خواهند داشت.

نگاهی به مشخصات سورن پلاس دوگانه سوز

سورن پلاس دوگانه برخلاف نسل فعلی این خودرو، از موتور EF7 زیر کاپوت خود بهره می‌برد. بنابراین خرید این خودرو برای افرادی که به موتور EF7‌ علاقه دارند، رضایت‌بخش خواهد بود. حداکثر راندمان پیشرانه EF7 در حالت استفاده از بنزین،  113 اسب بخار قدرت و 153 نیوتن متر گشتاور خواهد بود. با جایگزینی گاز طبیعی به جای بنزین، قدرت به 97 اسب‌بخار و گشتاور به 136 نیوتن‌متر کاهش خواهد یافت. سورن پلاس دوگانه‌سوز برای نخستین بار در سال 1399 به بازار معرفی شد. از آن زمان تاکنون، ایران‌خودرو در بازه‌های زمانی مختلف اقدام به عرضه این خودرو کرده است. البته روند تولید سورن پلاس دوگانه‌سوز به‌طور مقطعی انجام شده است.

جعبه دنده 5 سرعته دستی همانند دیگر مدل‌های سمند، سورن و دنا معمولی وظیفه انتقال قدرت را در سورن پلاس دوگانه‌سوز بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 رسمی این خودرو نیز 13 ثانیه اعلام شده است. مصرف سوخت ترکیبی آن 7.5 لیتر به ازای صد کیلومتر خواهد بود. حداکثر سرعت این خودرو نیز 190 کیلومتربرساعت است. حجم صندوق عقب در نسخه‌های معمول سمند و سورن حدود 500 لیتر است اما نسخه‌های دوگانه سوز صندوق عقبی به حجم 350 لیتر دارند. 100 لیتر از این فضا به کپسول گاز اختصاص یافته و 50 لیتر دیگر در اختیار اتصالات کپسول گاز است.

امکانات و تجهیزات

نسخه‌های جدید سورن پلاس دوگانه‌سوز به استانداردهای 85گانه مجهز شده‌اند. بنابراین تجهیزاتی نظیر سیستم کنترل کشش (TCS) و پایداری (ESC)، ترمز کمکی با تقویت هیدرولیکی (HBA)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی (HSA)، سنسور باد تایر (TPMS) و نشانگر تعویض دنده (GSI) به آن‌ها اضافه شده‌اند. سنسور دنده عقب، چراغ روشنایی روز، چراغ بدرقه، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، کامپیوتر سفری، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، تنظیم ۶ حالته برقی صندلی راننده و ۴ حالته سرنشین جلو، ایزوفیکس، آینه‌های جانبی تاشو برقی، تنظیم برقی آینه‌های جانبی نیز سایر امکانات این خودرو را تشکیل می‌دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها