12

مهر

1403


اجتماعی

23 تیر 1403 12:58 0 کامنت

به مناسبت هفته ملی تأمین اجتماعی، عباس‌اکبری مدیرکل تأمین اجتماعی استان به همراه غلام عباس مؤمنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی با مجموعه صبح ساحل دیدار کردند.

                                   

اکبری در این دیدار به جایگاه رسانه‌ای و پرمخاطب صبح ساحل از گذشته تابه‌حال اشاره کرد و گفت: این رسانه از معدود رسانه‌های پرمخاطب است که جانب انصاف را در انتشار گزارش‌های مردمی رعایت کرده است و ادامه همکاری سازنده در خصوص آگاهی بخشی جامعه درباره ارائه خدمات تأمین اجتماعی انتظار می‌رود.

                                                                                                                                                                                            

مدیرکل تامین‌اجتماعی هرمزگان با تشریح عملکرد رو به رشد و خدمات غیرحضوری و جدید تامین اجتماعی گفت: این خدمات جهت تسریع کارهای اداری بیمه‌شده و بیمه‌شدگان است.

وی همچنین از اجرای برنامه ارتقا هتلینگ در سه بخش بیمارستان خلیج‌فارس و کسب رتبه یك اعتباربخشی بیمارستان خلیج‌فارس خبر داد‌.

                       

مؤمنی، مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان با تشریح خدمات این سازمان طی سال‌های گذشته گفت: طرح بیمه ناباوری در استان به‌خوبی اجرا می‌شود.

مؤمنی به پزشکان چالش کمبود پزشک، جذب و نگهداشت آن اشاره کرد و گفت: اصلاح تعرفه‌های درمان‌بخش دولتی، روان‌سازی فرآیند استخدام و تسهیل جذب نیروهای بومی در آزمون استخدامی و درنهایت فراهم نمودن امکان پذیرش دستیار تخصصی ازجمله اقداماتی است که برای کمبود پزشک در استان بایستی انجام شود.

                            

مدیرکل مدیریت درمان هرمزگان در خصوص نابرابری ارائه خدمات درمانی در مناطق مختلف هرمزگان گفت: توسعه و تجهیز مراکز درمانی در مناطق محروم،  اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم و ارائه خدمات درمانی رایگان یا با تعرفه‌های پایین به افراد کم برخوردار می‌تواند راهکار مؤثری باشد.

گفتنی است که بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان بدهی این سازمان به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

 

دیدگاه ها (0)
img