جزییات خبر پرتاب لانچرها در حمله به پایگاه عین الاسد:

حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی در عراق


نویسنده: سامیه طهورنیان

به گزارش صبح ساحل و به نقل از صابرین نیوز یک موشک به پمپ بنزین متعلق به نیروهای ائتلاف آمریکایی در پایگاه عین الاسد در اصابت کرد. 

این تصویر نیز به نقل از منابع عراقی،  تصویری از دود بلند شده از پایگاه عین الاسد محل استقرار نیروهای آمریکایی در غرب استان الانبار عراق است که هدف حمله راکتی مقاومت عراق قرار گرفت.

 همچنین منابع عراقی از اصابت یک موشک به پمپ بنزین متعلق به نیروهای ائتلاف آمریکایی در پایگاه عین الاسد خبر می دهند.

در پی این خبر، نیروهای کمکی ارتش آمریکا از بریتانیا عازم پایگاه العدید در قطر شدند و آژیر هشدار در مناطق شرقی اراضی اشغالی به صدا درآمد. 

سخنگوی پنتاگون نیر لحظاتی پس از این حادثه اعلام کرد که ما هیچ تحرکی از سوی ایران که حاکی از حمله در ساعات آینده باشد شناسایی نکرده‌ایم.

خبرنگار العربیه در همین راستا اعلام کرد: 8 موشک از 10 موشک آماده‌پرتاب از شهرستان «حدیثه» توسط نیروهای امنیتی عراق خنثی شده و دو موشک شلیک شده به پایگاه «عین الاسد» میزبان نیروهای آمریکا در استان الانبار در غرب عراق اصابت کرد و ستون‌های دود از آن به آسمان برخاست و خسارت‌های احتمالی تاکنون گزارش نشده است.

گفتنی است، پیشتر خبرگزاری العربیه گفته بود که ایران قرار است برای اولین بار موشک قدرتمند خرمشهر را عملیاتی و علیه اسرائیل استفاده کند.

خبر در حال تکمیل

۱۵ مرداد ۱۴۰۳

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها