اجتماعی
ماموران یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان ۴ متخلف شکار و صید را در شهرستانهای بندرعباس و بستک دستگیر کردند.
ماموران یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان ۴ متخلف شکار و صید را در شهرستانهای بندرعباس و بستک دستگیر کردند.
به گزارش صبح ساحل، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: از دو متخلف در شهرستان بندرعباس لاشه یک راس بز وحشی و دو قبضه اسلحه و از متخلفان در بندرلنگه نیز لاشه یک راس کل، دو قبضه اسلحه بدون جواز و ساچمه زنی جواز دار، ۲۵ فشنگ گلوله زنی و دو دوربین چشمی شکاری کشف شد.
کاظم شریفی افزود: جریمه هر راس کل وحشی نر ۲۵ میلیون تومان و ماده ۷۵ میلیون تومان است.
وی گفت: پرونده متخلفان به مراجع قضایی معرفی شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید