اجتماعی
سرپرست معاونت اجرایی شبکه بهداشت استان هرمزگان از اعزام جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از سراسر استان به مقصد کشور عراق خبر داد.
سرپرست معاونت اجرایی شبکه بهداشت استان هرمزگان از اعزام جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از سراسر استان به مقصد کشور عراق خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، دکتر بهشته شمسائی سرپرست معاونت اجرایی شبکه بهداشت استان هرمزگان اظهار کرد: به همت بسیج جامعه پزشکی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اردوی برونمرزی فرهنگی و زیارتی را به مقصد سفر اربعین در کشور عراق با حضور جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از سراسر استان به همراه خانوادههای آنها تدارک دیده است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
بانک مرکزی: مردم نگران پیامدهای اختلال اخیر بانکی نباشند
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است