12

مهر

1403


شهرستان‌ها

11 شهریور 1403 15:24 0 کامنت

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندرخمیر از راهیابی ۹ نفر از حافظان قرآن کریم این شهرستان به مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «رضا محرم زاده»، رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندرخمیر روز یکشنبه گفت: ۷۰ نفر از آقایان و بانوان در مرحله شهرستانی این مسابقات قرآن در بندرپل شهرستان خمیر با که همکاری شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار شد با یکدیگر به رقابت پرداختند که ۹ نفر آز آنان برگزیده مسابقات استانی شدند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات قرآنی در بخش آقایان نوید درخشیده، معاذ درج دهقان، محمد امین درستاران، علی راستگو، عبدالرئوف رحیمی در رشته حفظ کل، در بخش بانوان «زینب رحمانی، فاطمه درآینده، زینب ساده» در رشته حفظ کل و نورا داشن در رشته حفظ ۱۰ جزء به مرحله استانی راه یافتند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندرخمیر اظهار کرد: این مسابقات به صورت ضبط تصویر و ارسال فایل به امور قرآنی سازمان مرکزی اوقاف و امورخیریه انجام شد که کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را داوران برجسته کشوری برعهده داشتند.

محرم زاده با اشاره به اینکه در این مسابقات برگزیدگان مرحله شهرستانی آقایان و بانوان به تفکیک مشارکت خواهند داشت، توضیح داد: روز ۱۸ شهریورماه جاری آقایان در حسینیه سید مظفر(ع) بندرعباس و بانوان در حسینیه ناصری به رقابت خواهند پرداخت.

وی به رشته‌های این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: رشته‌های بخش آوایی شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، ۲۰، ۱۰ و پنج جز، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن است.

دیدگاه ها (0)
img