به میزبانی شهرستان جاسک برگزار شد

کارگاه موج سواری سطح دو پیش نیاز مربیگری



کارگاه موج سواری سطح دو پیش نیاز مربیگری برای ورزشکاران و مربیان استان هرمزگان و شهرستان های کشور در جاسک برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، سینا آرین دبیر انجمن موج سواری کشور گفت: این کارگاه با شرکت بیست و پنج نفر از مربیان هرمزگان و شهرستان های کشور برای آقایان وبانوان از تا ۱۸ شهریور ماه به میزبانی جاسک و همکاری انجمن موج سواری کشور و کمیته استان هرمزگان برگزار در حال برگزاری است.
دبیر انجمن موج سواری کشور بیان داشت این کارگاه در دو بخش تئوری و عملی در راستای طرح ملی کشور از المپیک ۲۰۲۴ پاریس تا المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس و زیرساخت سازی برای باشگاه ها و تربیت نیرو‌های انسانی جهت هدف های آینده انجمن موج سواری کشور برای مردم عموم کشور، خصوصا ورزشکاران حرفه ای و استعداد یابی در رده های پایه تا ۱۸ سال نیاز به نیروی انسانی و مربیان است.
سینا آرین دبیر انجمن موج سواری کشور گفت: انجمن ورزش‌های موج سواری که ۱۱ رشته موج سواری را شامل می شود و تعدادی از این رشته ها المپیکی هستند.
وی اظهار داشت: پتانسیل های بسیار بالایی در ورزش قهرمانی و مدال آوری و همچنین ورزش های عمومی برای تندرستی و شادابی جامعه دارا می‌باشد و بسیار کار آمد است و بهترین موج های منطقه غرب آسیا در سواحل مکران در شهرستان جاسک تا بندر استان سیستان و بلوچستان می‌باشد و همین نعمت خدادادی است که باعث رونق و اشتغال زایی بسیار زیادی خواهد شد.
دبیر انجمن موج سواری کشور گفت: تمام تلاش انجمن موج سواری کشور بر این است که این چرخه عظیم اشتغال زایی در این راستا در جاسک که یکی از پایگاه ها و کمپ های ملی و بین المللی می‌باشد هر چه سریعتر تکمیل شود.
سینا آرین دبیر انجمن موج سواری کشور بیان داشت: ساحل جاسک بسیار بکر زیبا و دارای مردمانی صمیمی و دلسوز است. هم مردم و هم مسئولین پای کار هستند و
از فرماندار، جانشین بسیج، اداره آموزش و پرورش، اداره بنادر و دریانوردی، اداره ورزش وجوانان، هلال احمر، منابع طبیعی، شهرداری ، اداره کل ورزش وجوانان استان و کمیته موج سواری استان هرمزگان بابت همکاری در برگزاری این دوره تقدیر و تشکر می کنم.
در حاشیه این دوره سطح دو که پیش نیاز مربیگری موج سواری می‌باشد، برای نونهالان و نوجوانان شهرستان جاسک آموزش موج سواری برگزار شد، که استعدادهای بسیار خوبی استعداد یابی شدند‌.
عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک گفت: از سینا آرین دبیر انجمن موج سواری کشور و تقی مجیدی‌فر مسئول انجمن موج سواری استان، فرماندار ورزش دوست، رئیس ناحیه مقاومت بسیج، هلال احمر، آموزش و پرورش، اداره بنادر و دریانوردی، منابع طبیعی، تربیت بدنی بسیج، معاونین فرماندار ، شهرداری و شورای شهر، نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی که ما را در برگزاری این دوره همکاری و پشتیبانی کردن تشکر می کنم.

 

 

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها