12

مهر

1403


حوادث

24 شهریور 1403 09:33 0 کامنت

کمیسیون پیشگیری از سوانح در حال بررسی علت سانحه قطار باری  هستند. حادثه‌ای که  موجب مرگ دو نفر لکوموتیوران راه‌آهن هرمزگان شد. یک رام قطار حامل گوگرد شب گذشته هنگام ورود به  خط 15  ایستگاه انشعاب بندرعباس با واگن‌های متوقف‌شده برخورد کرد. در این حادثه رامین بیگی آموزگار 49 ساله و مصطفی فلاحی38 ساله  جان خود را از دست دادند.


به گزارش صبح ساحل، مدیرکل راه‌آهن هرمزگان بابیان اینکه جزییات حادثه پس از بررسی در کمیسیون تخصصی اعلام می‌شود گفت: ساعت 21 و 30 دقیقه جمعه 23 شهریورماه ، قطار باری که از ایستگاه تیکو به سمت  ایستگاه انشعاب  راه‌آهن بندرعباس حرکت کرده بود وارد خط  15 شد، درحالی‌که این ایستگاه خالی نبوده است و واگن‌های متوقف‌شده بود. علیرضا نصیری برازنده ادامه داد: دیزل به علت اشتباه بودن مسیر، با واگن‌های متوقف‌شده در این خط برخورد کرد که منجر به فوت تلخ دو نفر از  همکاران اداره کل راه‌آهن هرمزگان شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون کمیسیون پیشگیری از  سوانح منطقه در محل وقوع حادثه حاضر شده و در حال بررسی علت موضوع هستند.گفتنی است: بیگی متولد بندرعباس و دارای 25 سال سابقه و فلاحی متولد استان فارس دارای13 سال سابقه در راه آهن هرمزگان بودند.

دیدگاه ها (0)
img