ورزشی
ووشوکار تیم مردان ایران در مبارزه پایانی به حریفی از چین باخت و به نشان نقره دست پیدا کرد.
ووشوکار تیم مردان ایران در مبارزه پایانی به حریفی از چین باخت و به نشان نقره دست پیدا کرد.
به گزارش صبح ساحل، در ادامه مسابقات روز پایانی رقابتهای قهرمانی آسیا که در ماکائو جریان دارد در مبارزه پایانی وزن ۶۰- کیلوگرم امیر حسین همتی به مصاف «پانشی لیانگ» از چین رفت و در دو راند نتیجه را به رقیب واگذار کرد و به نشان نقره دست پیدا کرد. وی بعد از یک دور استراحت، «کیم جین یونگ» از کره جنوبی و «آلپیو» از فیلیپین راهی مبارزه نهایی وزن ۶۰- کیلوگرم شده بود.
در ادامه مسابقات امروز علی خورشیدی، محمدرضا ریگی و محمود نصیری برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود میروند.
برای تیم کشورمان در این دوره از مسابقات تا کنون زهرا کیانی (دو مدال)، یاسمن باقرزاده و شهربانو منصوریان چهار مدال طلا، امیر حسین همتی، صدیقه دریایی و سهیلا منصوریان دو مدال نقره، هلیا اسدیان، سوگند سینکایی، محمد فرهادی، رضا عبدالهی و تیم دو نفره نمایشی بانوان (کیانی- اسدیان) ۵ مدال برنز کسب کردهاند.
این دوره از مسابقات عصر امروز به پایان میرسد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
تیم ملی والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
گفتگوی تلفنی قالیباف و نبیه بری
طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد پاسخی به مطالبه مردم است
افت بیش از ۱۰۰ هزار واحدی شاخص کل بورس در معاملات امروز
تیم ملی هندبال ساحلی ایران در رده نهم جهان ایستاد
تا دقایقی دیگرپیام رهبر انقلاب به مناسبت هفته قوّه قضائیه منتشر میشود
اجرای طرح تردد خودروهای مناطق آزاد به رونق سرمایهگذاری در هرمزگان کمک میکند
بیانیه وزارت امور خارجه درباره نقض مجدد تفاهم توسط آمریکا
شرکتکنندگان مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب، بیمه میشوند
دستور سازمان غذا و دارو برای جمعآوری پودرهای وزندهی «رویال»
جمعآوری ۹ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در قشم
شرایط خروج مشمولان برای اربعین اعلام شد
ادعای اسرائیل درباره ترور دو عضو حماس
زندگی پس از وداع
هندبال ساحلی قهرمانی جهان؛ پیروزی ایران مقابل تونس