به مناسبت هفته وحدت در جاسک برگزار شد

مسابقات تیراندازی و دارت بین روحانیون



 به مناسبت هفته وحدت و به همت دفتر امام جمعه و نمایندگی امور اهل سنت و با همکاری اداره ورزش وجوانان ، نیرویی دریایی سپاه و فرمانداری جاسک یک دوره مسابقات تیراندازی و دارت بین روحانیون اهل سنت و اهل تشیع در سالن ورزشی سپاه دریایی جاسک برگزار شد.

                   

به گزارش صبح ساحل زارعی مسول نمایندگی دفتر امور اهل سنت جاسک گفت: به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام با شرکت سی نفر شرکت کننده از روحانیون اهل سنت و تشیع در سالن ورزشی سپاه دریایی برگزار شد. وی بیان داشت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شادابی و نشاط بین روحانیون ، اهل سنت و تشیع بود و از پشتیبانی امام جمعه و فرماندار جاسک و همکاری اداره ورزش وجوانان و نیز همکاری فرماندهی سپاه دریایی تشکر می کنم.

مسول دفتر نمایندگی امور اهل سنت جاسک گفت: استقبال خوبی از این مسابقات از سوی روحانیون اهل سنت و تشیع شد که در پایان مسابقات تیراندازی ، مسلم بوبر اول محمد نیا دومو محمد زارعی اول تا سوم شدند و در مسابقات دارتعلی نژاد عنوان نخست را کسب کرد. خاکساری دوم شد و مرادی در مکان سوم ایستاد. در این مراسم سردار خاکساری فرماندهی سپاه دریایی جاسک ضمن تبریک هفته وحدت گفت: وحدت رمز موفقیت مسلمانان است و ایران اسلامی به عنوان پایگاه اصلی وحدت جهان اسلام می‌باشد. وی بیان داشت: وحدت شیعه و سنی در شهرستان جاسک زبان زده عام خاص است و امروز دشمن از وحدت شیعه و سنی ترس دارد و وظیفه همه ما برقراری وحدت است. مسول برگزاری و قضاوت این مسابقات سعید صادقی ، علی زاهدی و عباس خاکساری بودند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها