13

مهر

1403


ورزشی

13 مهر 1403 19:23 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، فصل جدید لیگ برتر فوتبال هرمزگان با حضور ۱۴ تیم در دو گروه ۷ تیمی در حال برگزاری است که در هفته دوم این مسابقات تیم های وحدت گورزانگ،  جنوب برکه دکا پارسیان و آرش ایلود حریفان خود را شکست دادند و دو بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید. 

در گروه اول  تیم های گازال جناح، دریانوردان بندرکنگ، جنوب برکه دکا، طوفان کوخرد، اتحاد دژگان، آرش ایلود و شناورسازی پی پشت قشم و در گروه دوم تیم های وحدت گورزانگ، عالمین دمیلو، فانوس بندرتیاب، جبل بر شهرو، اتحاد روستایی جاسک، ثامن کردر میناب و ملوان بندرعباس با هم رقابت می کنند.

در دیدارهای هفته دوم ، آرش ایلود از تیم گازال جناح میزبانی کرد که این بازی در پایان نود دقیقه آرش ایلود دو بر یک به برتری رسید. دو گل  آرش ایلود را وحید سعادت منش و یعقوب باشنده و تک گل  گازال جناح را گل به خودی بازیکن حریف به ثمر رساندند. 

طوفان کوخرد در خانه به مصاف اتحاد دژگان رفت که این بازی با نتیجه دو دو مساوی به پایان رسید.

برای طوفان کوخرد ، اسماعیل بامری و احمدنور نعیمی و برای اتحاد دژگان ، محمد رضا فروزنده و حسین جامع دار گلزنی کردند. 

شناورسازی قشم که در هفته اول استراحت داست در این هفته در ورزشگاه خانگی خودش به دیدار جنوب برکه دوکا پارسیان رفت و با یک گل مغلوب مهمان خود شد.

تک گل این بازی را طارق کده برای پارسیان به ثمر رساند.

جبل بر شهرو در ورزشگاه اختصاصی خود از تیم اتحاد روستایی جاسک میزبانی کرد در پایان با نتیجه مساوی یک یک متوقف شد. برای  جبل بر شهرو ، جواد جغینی پور و برای  اتحاد روستایی جاسک ، رحیم دهقانی گلزنی کردند.

ثامن کردر  در دربی شهرستان  میناب با وحدت گورزانگ بازی کرد که این بازی در پایان نود دقیقه به سود تیم مهمان وحدت گورزانگ به پایان رسید.  تک گل تیم وحدت گورزانگ را محمد امین حسینی نسب به ثمر رساند. 

بازی تیم های ملوان بندرعباس و فانوس بندرتیاب به روز یکشنبه ۱۵ مهر ماه موکول شد.

در هفته دوم  دو تیم دریانوردان بندرکنگ و عالمین دمیلو  استراحت داشتند.

 

دیدگاه ها (0)
img