25

مهر

1403


ورزشی

19 مهر 1403 08:10 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل،  در این جلسه ابتدا عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک  از  توجهات فرماندار جاسک ، مدیرکل ورزش وجوانان استان در امر گسترش ورزش این بخش تشکر کرد و گفت یازده زمین چمن مصنوعی محله ای در بخش لیردف احداث شده است و تا پایان سال در این بخش ده زمین چمن دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.
مرادی اظهار داشت: زمین بزرگ مرکز لیردف با پیگیری های  هاشمی نماینده مردم شرق استان و فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان در دستور کار چمن می‌باشد.
وی گفت:  تعمیر مرمت بازسازی  سالن ورزشی مرکز بخش لیردف هم در دستور کار اداره کل ورزش وجوانان استان می‌باشد.
حسن علی میرزایی بخشدار لیردف از حمایت های فرماندار جاسک،  مدیر کل ورزش و جوانان استان و نماینده شرق استان به خاطر احداث چمن های مصنوعی تشکر کرد و گفت:  استعدادهای بالقوه ای در ورزش لیردف به خصوص رشته فوتبال وجود دارد. 
وی اظهارداشت لیردف نیاز به یک چمن بزرگ دارد و احداث چمن بزرگ مجموعه ورزشی مرکز لیردف انگیزه جوانان و ورزشکاران را بیشتر می کنند.
نکویی زاده جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاسک هم گفت:  بسیج در کنار ورزش لیردف می‌باشد  و از جوانان و ورزشکاران این بخش حمایت می‌کند.  جانشین فرمانده بسیج جاسک بیان داشت: ورزش آسیب های اجتماعی را کم می‌کند و جامعه سالم در گرو توجه به ورزش است.  فوتبال بخش لیردف سرشار از استعداد است و خواسته ورزشکاران و فوتبالیست ها ی این بخش احداث چمن بزرگ  است.  نکویی زاده گفت:  اداره ورزش وجوانان جاسک ، مدیر کل ورزش وجوانان ،  نماینده مردم شرق استان، فرماندار ،  امام جمعه ،  مجموعه بسیج،  بخشدار و شورای شهر توجه خاصی به ورزش لیردف دارند. و مشاهده می کنیم در دور افتاده تربن روستای های بخش لیردف زمین چمن محله ای احداث شده است.  نکویی زاده بیان داشت:  امیدواربم با معرفی رئیس جدید هیئت فوتبال لیردف شاهد شکوفایی بیشتر فوتبال در این منطقه باشیم.
وی گفت: همه مربیان سرپرستان با رئیس جدید هیئت فوتبال لیردف همکاری کنند و  هرچه برای توسعه ورزش هزینه کنیم جامعه ای سالم تری  خواهیم داشت. 
در پایان این جلسه،   مسلم هوتی به عنوان رئیس جدید هیئت فوتبال بخش لیردف معرفی شد.
هوتی رئیس جدید هیئت فوتبال لیردف پس از این انتخاب گفت::  این مسولیت سنگین را برعهده گرفتم و می خواهم برای فوتبال لیردف خدمت کنم.
نیاز به همکاری مربیان و سرپرستان تیم های فوتبال این بخش دارم و  برگزاری مسابقات رده پایه و بزرگسال  ، برگزاری کلاس های آموزشی مربیگری و داوری و قانون مند کردن فوتبال در بخش لیردف و حضور در مسابقات لیگ های استان از مهمترین برنامه های بنده در هیئت فوتبال لیردف می‌باشد. 
هوتی شهردار بخش لیردف می‌باشد که از پیشکسوتان فوتبال این بخش نیز به حساب می آیند. 
در این جلسه عبدالحکیم نیک خواه به عنوان ریس هیئت روستایی و بازی های بومی و محلی و حیدری سراجی به عنوان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی بخش لیردف معرفی شدند. بخش لیردف جاسک ۲۰ تیم فوتبال در سه رده سنی نوجوانان جوانان  بزرگسالان دارد.

دیدگاه ها (0)
img