13

مهر

1403


ورزشی

12 دی 1394 08:29 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - رقابت های لیگ برتر فوتبال  باشگاه های استان هرمزگان پس از 22 روز وقفه به دلیل پرداخت نکردن حق ورودی بعضی از تیم ها و پس از رفع این مشکل با برگزاری شش دیدار پیگیری شد. در هفته سوم این پیکارها 14 گل ردوبدل شد. برتری تیم تازه‌وارد آوای خلیج فارس در مقابل تیم با سابقه اروند بندرعباس باعث شد تا شاگردان محمد دریایی به صدر جدول پرواز کنند .
پیروز پر گل ستارگان بستانو در برابر شهاب سلیمانی از نتایج پرگل هفته بود تا این تیم با 7 امتیاز جایگاه دوم جدول را به دست گیرد .گازال جناح در خانه مغلوب اتحاد رودان شد و با 6 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد .
 اروند صفر خلیج فارس 1
گل دقیقه 6 میثم صادقی، داور مجتبی خواب جاوید کمک ها وحید دهقانی و رضا شرفی، داور چهارم :ابراهیم فیروزی
تیم اروند در هفته سوم میزبان تیم آوای خلیج فارس میناب بود.این تیم با دو برد یکی از تیم های مدعی لیگ برتر در فصل جدید خود را مطرح کرده و در این دیدار هنوز شش دقیقه از بازی نگذشته بود که نفوذ میثم صادقی به داخل محوطه جریمه با یک ضربه حساب شده توپ وارد دروازه اروند شد تا با همین تک گل سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کند .
بستانو 6    شهاب سلیمانی  مینا ب یک
گل ها ی بستانو:  وحید خدمتکاری 2 گل میلاد مراد پور 2 گل سیاوش پورنگ و سجاد سالاری
گل شهاب سلیمانی میناب :  حسین نعیمی
تیم ستارگان بستانو با یک بازی سراسر هجومی توانست 6 بار دروازه تیم شهاب  سلیمانی را به توپ ببنند و یک پیروزی پرگل را به دست آورد تا شکست هفته دوم را از آوای خلیج فارس فراموش کند .
اتحاد رودان 3  گازال جناح یک
گل های اتحاد رودان: صادق برقی ، رضا زحمتکش و محمد امین جعفری گل گازال: یونس عبداله پور
 اتحاد رودان در جناح دست به یک کار بزرگ زد و گازال جناح را در خانه اش ب شکست داد تا به روزهای آینده امیدوار باشد.
در سایر دیدارها سیبه کوخرد و جبل برشهرو و همچنین لمزان و برکه دکا به تساوی صفر صفر ر سیدند و بازی سهیلی جوان قشم و شهرداری نوین پس از نود دقیقه به تساوی 1 - 1 دست یافت .
گل تیم سهیلی جوان قشم محمد شریف صالحی به ثمر رساند و برای شهرداری نوین سعید حیدری گلزنی کرد .

دیدگاه ها (0)
img