12

مهر

1403


ورزشی

12 بهمن 1394 09:55 0 کامنت

صبح ساحل- ورزشی // هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال  باشگاه های کشور امروز دوشنبه دوازدهم بهمن ماه با برگزاری 10 دیدار آغاز خواهد شد .

 در بندرعباس تیم آلومینیوم المهدی میزبان تیم خیبر خرم آباد است.

دیدار رفت دو تیم خیرخرم آباد و آلومینیوم المهدی هرمزگان به دلیل اصابت یک سنگ به سر بازیکن آلومینیوم المهدی در حالی که با یک گل به سود خیبر درجریان بود نیمه تمام باقی ماند. کمیته انظباطی این دیداررا سه برصفربه سود خیبر اعلام کرد اما کمیته استیناف رای را شکست وبازی را سه برصفر به سود نماینده هرمزگان اعلام نمود. آلومینیوم المهدی که اصلا این روزها حال و روز خوبی ندارد برای این که به سرنوشت تیم والیبالش دچارنشودوبه لیگ دسته اول فوتبال سقوط نکند چاره ای ندارد که حریف خودش را شکست دهد. 

شاگردان سرخاب در بازی قبل که در خانه مقابل گیتی پسند صف آرایی کردند بازهم حدود ده دقیقه کم آوردندوبازی برده را با مساوی عوض کردند. بازی این هفته آلومینیوم المهدی علاوه برحساسیت نتیجه ای که دارد حواشی خاص خودش را به هم دنبال خواهدداشت ولی چه بهتراین که طوفان زرد هرمزگان در کنار هوادران خودش تنهابه فکر سه امتیاز این دیدار باشند تا حداقل یک حاشیه امنی در جدول رده بندی پیدانمایند وبعد از هفته ها علاوه برشاد کردن دل هوادران خودش رنگ برد را هم ببیند. تیم خیبر خرم آباد با 27 امتیازی که به دست آورده است درمکان سیزدهم ایستاده است و فعلا سه پله ای از منطقه قرمز جدول فاصله دارداما این فاصله هم می تواند خطرناک باشدزیرا با شکست دراین بازی وبرتری گل گهر وپارسه مقابل حریفان خودشان این تیم دو پله سقوط خواهد کرد. 

یاسر همرنگ با کمک ها ی  علی اکبر نوری و علی الفتی داوران این بازی هستند. در سایردیدارهای این هفته تیم صدرنشین پیکان میهمان نساجی مازندران خواهد بود. مازندرانی‌ها که با 29 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند در این هفته میزبان پیکان 45 امتیازی هستند.

حمید حاج ملک به کمک های  تورج عیوض‌محمدی و یوسف مغروری این بازی را قضاوت خواهند کرد. تیم فجر سپاسی نیز که با یک اختلاف امتیاز در رده دوم قرار گرفته در این هفته میزبان شهرداری اردبیل خواهد بود.

شهرداری با 24 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و حالا باید ببینیم در پایان هفته بیست و چهارم صدر جدول از بین دو تیم پیکان  و فجرسپاسی به کدام تیم می‌رسد. امید سعیدفر داور این دیدار است و  کمک ها ی ایشان هم  محمدرضا طالبی و براتعلی مولوی هستند.

  ماشین سازی تبریز با صنعت نفت آبادان  در ورزشگاه تختی تبریز با هم به مسابقه خواهند پرداخت. اشکان خورشیدی با کمک های  فرزاد بهرامی و امید افخمی این بازی را داوری خواهند کرد.

پارسه تهران با  خونه به خونه بابل  در ورزشگاه صنایع دفاع تهران بازی می کند که رضا کرمانشاهی با کمک های  علیرضا ایلدروم و یعقوب حجتی داوران این بازی هستند. گل گهر سیرجان با  فولاد یزد در ورزشگاه اختصاصی گل گهرباهم به رقابت خواهند کرد. 

حسام عرب به عنوان داور و محمدرضا مدیر روستا و محمدرضا فتحی به عنوان کمک داورایشان را همراهی خواهندکرد. گیتی پسند اصفهان با داماش گیلان  در ورزشگاه آرارات اصفهان با هم جدال خواهندکرد.

سعاد وفاپیشه با کمک های  رحیم حاجیلو و محمد بوالحسنی داوران این بازی هستند. مس رفسنجان با آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهداء رفسنجان بازی خواهند کرد. قاسم واحدی به کمک های  داریوش صابرمطلق و جعفر مهاجر قاضیان  این مسابقه  هستند.

 ایرانجوان بوشهر  که این روزها خوب روحیه گرفته است در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر  میزبان مس کرمان با قضاوت داوران هادی حاج‌عسگر محمدی و مرتضی کاظمیان می باشد.

نفت مسجد سلیمان و پاس همدان  هم در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با  داوری جواد رحیم زاده و کمک های  محمد هاشمی نسب و حامد صفایی بایکدیگر بازی خواهند کرد.

دیدگاه ها (0)
img