03

تیر

1405


16 آذر 1404 19:25 0 کامنت

اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران، معلمان، دانش‌آموزان و اولیای محترم اعلام کرد با توجه به تصمیم اتخاذشده و به‌منظور ایجاد شرایط مناسب‌تر برای برگزاری مطلوب فرآیندهای آموزشی، کلیه امتحانات داخلی و هماهنگ تمامی دوره‌های تحصیلی در سطح استان طی روزهای ۱۷ تا ۱۹ آذرماه برگزار نخواهد شد.

در این اطلاعیه تأکید شده است که زمان جدید برگزاری امتحانات متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید