اجتماعی
با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، نماینده سیمان هرمزگان و منوچهر ضیایی مدیر کل آموزش و پرورش استان، تفاهمنامه احداث سه باب فضای آموزشی و پژوهشی در شهرستان خمیر با شرکت سیمان هرمزگان به امضا رسید.
به گزارش صبح ساحل، این پروژه در قالب برنامههای مسئولیت اجتماعی شرکت سیمان هرمزگان و با هدف توسعه زیرساختهای آموزشی و تقویت ظرفیتهای پژوهشی در غرب استان تعریف شده است. بر اساس این تفاهمنامه، اجرای یک باب مدرسه شش کلاسه از منابع داخلی شرکت سیمان هرمزگان و یک باب هنرستان جوار و یک باب پژوهش سرای دانش آموزی مشروط به اخذ مجوز از مجمع عمومی هلدینگ امید به عنوان شرکت مادر تخصصی سیمان هرمزگان خواهد بود.استاندار هرمزگان در این مراسم با قدردانی از ورود بخش خصوصی به حوزه توسعه آموزشی، اظهار کرد: خمیر نیازمند فضاهای استاندارد برای آموزش و پژوهش است و این پروژه در صورت تأیید نهایی، گام مهمی در کاهش کمبودهای شهرستان خواهد بود.این دو فضای آموزشی و پژوهشی قرار است در مناطق کمبرخوردار شهرستان خمیر احداث شده و زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، فعالیتهای علمی دانشآموزان و تقویت مهارتآموزی را فراهم کند.

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
غایب مقابل ایران: مدافع مصر ضربه مغزی شد!
ثبتنام ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی آزمونهای نهایی آغاز شد
اجتماع امشب مردم بندرعباس؛ دوم تیر ماه
اعلام محدودیتهای ترافیکی عاشورای حسینی در بندرعباس
سهلانگاری هنگام تعمیر پمپ بنزین، خودروی تیبا را به آتش کشید
جزئیات تازه مذاکرات ایران و آمریکا؛ تشکیل 4 کارگروه تخصصی و صدور مجوز فروش نفت
سند مالکیت ششدانگ
قالیباف: آزادسازی پولهای بلوکه شده و رفع تحریم های نفتی نهایی شد
مجموعه شعر «کافه تل گردو» به گویش سیاهوی هرمزگان منتشر شد
موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان
سرمایهداری علیه آبوهوا
توافق میان ایران و آمریکا شاید به بازداشت نتانیاهو منجر شود
زیر آفتاب توسعه
شرط جدید برای طرحهای عمرانی استانها اعلام شد
موضوع قانون تعيين تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمانهای فاقد سند رسمی مستقر در واحد ثبتی حوزه ثبت ملک پارسیان