اجتماعی
با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، نماینده سیمان هرمزگان و منوچهر ضیایی مدیر کل آموزش و پرورش استان، تفاهمنامه احداث سه باب فضای آموزشی و پژوهشی در شهرستان خمیر با شرکت سیمان هرمزگان به امضا رسید.
به گزارش صبح ساحل، این پروژه در قالب برنامههای مسئولیت اجتماعی شرکت سیمان هرمزگان و با هدف توسعه زیرساختهای آموزشی و تقویت ظرفیتهای پژوهشی در غرب استان تعریف شده است. بر اساس این تفاهمنامه، اجرای یک باب مدرسه شش کلاسه از منابع داخلی شرکت سیمان هرمزگان و یک باب هنرستان جوار و یک باب پژوهش سرای دانش آموزی مشروط به اخذ مجوز از مجمع عمومی هلدینگ امید به عنوان شرکت مادر تخصصی سیمان هرمزگان خواهد بود.استاندار هرمزگان در این مراسم با قدردانی از ورود بخش خصوصی به حوزه توسعه آموزشی، اظهار کرد: خمیر نیازمند فضاهای استاندارد برای آموزش و پژوهش است و این پروژه در صورت تأیید نهایی، گام مهمی در کاهش کمبودهای شهرستان خواهد بود.این دو فضای آموزشی و پژوهشی قرار است در مناطق کمبرخوردار شهرستان خمیر احداث شده و زمینه ارتقای کیفیت آموزشی، فعالیتهای علمی دانشآموزان و تقویت مهارتآموزی را فراهم کند.

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آزادسازی پولهای ایران
صبحانه خبری صبح ساحل ۲تیرماه ۱۴۰۵
مقام آمریکایی: مذاکرات برای دستیابی به توافق امنیتی میان لبنان و اسرائیل ادامه دارد
آمادگی فرودگاه قشم برای ازسرگیری پروازها
پیروزی یک نیمه ای آرژانتین مقابل اتریش
اعلام برنامه دستهروی و اجتماعات روز تاسوعا در شهرستانهای هرمزگان
پینگپنگ بازان اعزامی به بازیهای آسیایی مشخص شدند
اعلام جزئیات مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی و محدودیتهای پروازی
فروش مزایدهای ۶ محصول بهمنموتور از شنبه کلید میخورد
سالن آمفی تئاتر جاسک تجهیز و بهسازی میشود
دو دختر هرمزگانی در جمع ملی پوشان قرار گرفتند
تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید
هشدار پلیس آگاهی نسبت به سرقت در تجمعهای عزاداری
بازی ایران بلژیک در ترافیک اینترنت رکورد زد/ شکست طلسم ۸۸ روزه
سازمان لیگ فوتبال: سهمیه سوم آسیا به قهرمان تورنمنت ۳ جانبه میرسد
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است