03

تیر

1405


25 آذر 1404 11:59 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، محمد جلالی؛ فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بستک گفت: به علت وقوع بارندگی، در محل احداث پل اول (دو خور - کیلومتر ۱۲,۳۰۰)، آب بردگی مسیر انحرافی و طغیان رودخانه، تا اطلاع ثانوی محور خور جناح - مراغ مسدود می‌باشد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بستک از عموم شهروندان محترم خواست؛ ضمن رعایت نکات ایمنی، از رفت و آمدهای غیرضروری اجتناب و از قرار گرفتن در حاشیه و مسیر رودخانه‌ها و نقاط پرخطر خودداری کنند.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است