02

تیر

1405


اجتماعی

12 دی 1404 18:08 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل؛ سید محمد نور موسوی در بازدید از سازه‌های بندرلنگه افزود: بیش از ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های استان ذخیره شد.

وی افزود: در شهرستان بندرلنگه نیز ۱۴۲ سازه فعال وجود دارد که حدود ۲۲ میلیون متر مکعب آبگیری شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در منطقه گزیر، بند‌های ساخته شده با همکاری سازمان آب، منابع طبیعی و مشارکت مردم تزریق آب به چاه‌های کشاورزی را ممکن ساخته و موجب پایداری کشاورزی در این منطقه شده است.

موسوی افزود: در این منطقه اقدامات آبخیزداری مانع توسعه گالی‌ها شده است.

استاندار هرمزگان نیز گفت: یکی از اهداف، اجرای برنامه‌های گسترده در حوزه آبخیزداری و جنگل‌کاری به‌ویژه در مناطق مواجه با محدودیت منابع آبی و خاکی است که در این بازدید‌های میدانی، تصمیمات اساسی در دستور کار قرار گرفت.

محمد آشوری افزود: پهنه‌های آبی شرق استان شیرین و در غرب به علت عبور روان‌آب‌ها از گنبد‌های نمکی شور است.

وی گفت: با مطالعات و اقدامات ارزشمند در این زمینه، نهضت آبخیزداری و جنگل‌کاری با مشارکت مردم، خیران و حمایت دولت به فرهنگ عمومی تبدیل می‌شود.

دیدگاه ها (0)
img
img

معضل چندماهه فاضلاب در بندرعباس؛ پیگیری‌های اهالی بلوار گاز بی‌نتیجه ماند

تقدیر از معاون فرهنگی و امور جوانان هرمزگان

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید

فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری‌بگیران در دسترس قرار گرفت

مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تمدید شد

اقامه نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع بندرعباس

۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است

۶ کشته و ۲ مجروح در تصادف پژو ۴۰۵ با کامیونت امدادخودرو در محور کهورستان ـ لار

دستور بازنگری در افزایش قیمت خودرو/ نرخ‌های جدید باید از سایت‌ها حذف شوند

کلاس‌های جبرانی یک‌ماهه برای رفع عقب‌ماندگی‌های آموزشی دانش‌آموزان

بورس دوباره صعودی شد

مأموریت پیشگیرانه پلیس در ایام محرم؛ هشدار به سارقان و توصیه به هوشیاری شهروندان

استخدام مربی کتابخانه سیار در شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک و بشاگرد

قالیباف با سلطان عمان دیدار و گفت‌وگو کرد

آغاز مصاحبه‌های مجازی دکتری آزاد از ۶ تیر

img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال