اجتماعی
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان از تمدید مهلت ثبت درخواست میهمانی و نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاههای زیرمجموعه وزارت علوم تا ۱۳ تیرماه خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، دکتر سید امیرعلی آقامیری با اعلام این خبر اظهار داشت: مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری حرفهای دانشگاههای زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور رفاه حال دانشجویان و خانوادههای آنان و با توجه به شرایط خاص کشور، تا روز سیزدهم تیرماه تمدید شده است.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان با اشاره به روند ثبتنامها افزود: فرآیند ثبت درخواستها از اول خردادماه آغاز شده است و تاکنون بیش از ۱۱۰ دانشجو در سامانه سجاد درخواست خود را ثبت کردهاند.
به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی تأکید کرد: متقاضیان میتوانند در مهلت تعیینشده با مراجعه به سامانه سجاد، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
معضل چندماهه فاضلاب در بندرعباس؛ پیگیریهای اهالی بلوار گاز بینتیجه ماند
تقدیر از معاون فرهنگی و امور جوانان هرمزگان
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید
فیش حقوقی بازنشستگان و مستمریبگیران در دسترس قرار گرفت
مهلت ثبت درخواست میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر تمدید شد
اقامه نماز ظهر عاشورا در مسجد جامع بندرعباس
۱۳ و ۱۴ تیر استان تهران و ۱۵ تیر کل کشور تعطیل است
۶ کشته و ۲ مجروح در تصادف پژو ۴۰۵ با کامیونت امدادخودرو در محور کهورستان ـ لار
دستور بازنگری در افزایش قیمت خودرو/ نرخهای جدید باید از سایتها حذف شوند
کلاسهای جبرانی یکماهه برای رفع عقبماندگیهای آموزشی دانشآموزان
بورس دوباره صعودی شد
مأموریت پیشگیرانه پلیس در ایام محرم؛ هشدار به سارقان و توصیه به هوشیاری شهروندان
استخدام مربی کتابخانه سیار در شهرستانهای میناب، رودان، جاسک و بشاگرد
قالیباف با سلطان عمان دیدار و گفتوگو کرد
آغاز مصاحبههای مجازی دکتری آزاد از ۶ تیر
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک