ضیافت افطاری شهرداری بندرعباس در مسجد اهل سنّت محلّه سورو



صبح ساحل، اجتماعی _ همزمان با ماه مبارک رمضان شهرداری بندرعباس در برخی مساجد میزبان روزه داران است؛ هفتمین ضیافت افطاری شهرداری بندرعباس در مسجد حاج یوسف(اهل سنّت)سورو برگزار شد.

محمد جواد سلطان زاده (شهردار بندرعباس)به همراه بنی نعیم عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس حسین ابوالپور مدیر روابط عمومی-رستمی شهردار منطقه سه حضور پیدا کرد و بعد از برگزاری نماز جماعت و افطاری در یک گفتگویی صمیمانه با اهالی آن محلّه گفت: این مراسم فرصت خوبی بود تا با برادران عزیز اهل سنّت دیداری صمیمانه داشته باشیم و از مشکلات محلّه آگاه و نسبت به رفع سریع آن اقدام کنیم.

شهردار بندرعباس افزود: این مراسم جزء بهترین خاطرات من ثبت خواهد شد و آرزو می کنم در سایه وحدت –همدلی و وفاق بتوانیم شهری آباد داشته باشیم. در ادامه این مراسم طیب نیکوکام از اعضای شورایاری آن محلّه نیز ضمن خوش آمدگویی به شهردار بندرعباس و هیئت همراه این حضور را اتفاقی بزرگ دانست و اضافه کرد: زمانی که ما و کلیه اهالی از این موضوع با خبر شدیم بسیار خوشحال و مسرور شدیم و مطمئناً حرکت بسیار ارزشمندی است که جا دارد از شهردار و مجموعه شهرداری تشکر کنیم این حرکت آنقدر ارزشمند بود که حتی اگر چندین کتاب راجع به وحدت هم بنویسم نمی تواند به اندازه این حرکتی که شهردار  بندرعباس انجام دادند دارای ارزش و اعتبار باشد.

دیدار شهردار بندرعباس از خانواده های مددجویان کمیته امداد امام خمینی

شهردار بندرعباس به همراه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی هرمزگان با چند خانواده  مددجوی تحت پوشش کمیته امداد دیدار کرد. محمد جواد سلطان زاده در این دیدار گفت: دلجویی و کمک رسانی به خانواده های نیازمند از وظایف هر انسانی به ویژه در ماه مبارک رمضان است. وی افزود: کمک و همیاری مسلمان در تمامی ماه ها به ویژه در این ماه مبارک از توصیه های ائمه اطهار است که همگی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد: فرهنگ کمک و دلجویی از نیازمندان از موزه هایی است که در یک جامعه اسلامی باید رعایت شود. گفتنی است شهردار بندرعباس برای دلجویی هدایایی را به این خانواده ها اهدا کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها