07

تیر

1405


اجتماعی

26 فروردین 1405 19:54 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، محمد آشوری تازیانی اظهار کرد: موزه و یادمان فاخری برای دانش آموزان مدرسه شجره طیبه میناب در محل اصابت موشک طراحی می‌شود تا آثار به جا مانده از شهدا در آن به نمایش گذاشته شود.

وی افزود: بخشی از یادگاری دانش آموزان نیز در کاخ موزه گلستان به یاد شهدای دانش آموز مدرسه شجره طیبه به نمایش گذاشته می‌شود.

آشوری عنوان کرد: با کمک شهرداری‌های سراسر کشور مقرر شده است به یاد دانش آموزان یک میدان در هر شهر به اسم این شهدا نام گذاری شود.

استاندار هرمزگان گفت: برای تبدیل مدرسه شجره طیبه میناب به مرکز راهیان نور منطقه جنوب هم برنامه ریزی شده است.

آشوری افزود: باغ موزه‌ای نیز دربندرعباس در حال طراحی است که یادمان شهدای مدرسه میناب، ناو دنا و شهدای پرواز ایرباس در آن در نظر گرفته شده است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال