به گفته وزیر ورزش، رایزنیهایی برای بازگشت دو بازیکن دیگر تیم ملی فوتبال زنان از استرالیا در حال انجام است.
به گزارش صبح ساحل، احمد دنیامالی با اشاره به حواشی که پیرامون تیم ملی فوتبال زنان در جریان حضور این تیم در استرالیا محل برگزاری جام ملت های آسیا - اقیانوسیه ایجاد شد، گفت: با وجود پیشنهادات اغواکننده ای که مطرح شده بود، ۵ بازیکن از ۷ بازیکنی که قصد ماندن در استرالیا را داشتند، به کشور بازگشتند.
وی که در حاشیه بازدیدرئیس جمهور از وزارت ورزش صحبت می کرد، با بیان اینکه همه این بازیکنان فرزندان ما هستند، از تلاش برای بازگشت دو بازیکن دیگر به کشور خبر داد.
وزیر ورزش تصریح کرد: دستور رئیس جمهور را مبنا قرار داده ایم و ان شاالله به زودی از این دو ورزشکار خبرهای خوبی خواهیم داشت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
توضیحات اداره بنادر در رابطه با دود مشاهده شده در آبهای قشم
اعلام افزایش سطح تهدید در تنگه هرمز توسط نیروی دریایی آمریکا
ذخایر ارزی بانک مرکزی ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت
صعود والیبال ساحلی ایران به نیمهنهایی تور فیوچرز هانگژو
هشدارنارنجی هواشناسی برای سه استان جنوبی
اعلام زمانبندی انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه آزاد
اسکوچیچ سرمربی پرسپولیس شد
انتخابات شوراهاچه زمانی برگزار میشود؟
مبارزه علیه آفت سن گندم به ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار هکتار رسید
اطلاعیه در خصوص وضعیت اعتبار صورتحسابهای کاغذی و الکترونیکی
آغاز نام نویسی کتب درسی پایههای ورودی در هرمزگان
فعالسازی مجدد تجارت ایران و امارات
نشست مشترک سران قوا برگزار شد
فراهم شدن امکان ویرایش حوزه آزمون پذیرش دستیار تخصصی
پخش بازی بعدی ایران در سینماها؛ به شرط صعود
زمان رفع مشکل همچنان نامشخص است