فرماندار خبرداد؛

140 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان بندرلنگه اختصاص یافت



 صبح ساحل، شهرستانها _  فرماندار بندرلنگه درنشست شورای اداری از تخصیص 140 میلیارد ریال اعتبار استانی به شهرستان بندرلنگه خبرداد.  

غلامحسین زارعی گفت: طرح های نیمه تمام در اولویت قرار دارند. وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا در جذب اعتبارات از طریق ادارات کل تلاش کنند.ر ییس شورای اداری شهرستان بندرلنگه با توجه به کمبود گوشت قرمز گفت: مجوز 1000 لاشه گوشت گاو و گوساله از اداره کل دامپزشکی برای واردکردن گوشت قرمز از سیستان وبلوچستان صادر شده و از هفته آینده وارد شهرستان می شود.

زارعی ازکلیه مدیران ادارات خواست تا نسبت به طرحهای اجرایی وطرح هایی که درهفته دولت آماده بهره برداری دارند به فرمانداری اعلام کنند.رییس شبکه بهداشت و درمان بندرلنگه در این نشست گفت:بیش از 95 درصد مردم  در بندرلنگه درطرح پزشک خانواده ثبت نام کرده‌اند.دکتر «قندیل» از آغاز بکار دانشکده پرستاری و مامایی درهفته دولت وپذیرش دانشجو در مهرماه امسال ازطریق آزمون سراسری خبر داد.

رییس شبکه بهداشت ودرمان بندرلنگه همچنین با اشاره به آغاز بکار دانشکده فوریتهای پزشکی درآبانماه امسال گفت: دانشجویان دراین دانشکده در بهمن ماه ازبین نیروهای بومی جذب خواهند شد.

رییس اداره صنعت معدن وتجارت بندرلنگه دراین نشست گفت: قرار بود همزمان با مرکز استان نمایشگاه ویژه رمضان درشهرستانها از جمله بندرلنگه برپا شود ولی متاسفانه شرکتی که قرار بود غرفه ایجادکند حاضر به این کار نشد و نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه رمضان برپا نمی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها