اجتماعی
رئیسجمهوری اسلامی ایران در پیامی فرارسیدن روز ملی جمهوری سیرالئون را به رئیسجمهوری این کشور تبریک گفت.
به گزارش صبح ساحل، مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران در پیامی به جولیوس مادا وونی بیو، رئیسجمهوری سیرالئون، فرارسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد در پرتو اراده مقامات ایران و سیرالئون، دو ملت شاهد گسترش مناسبات و تقویت روزافزون همکاریها در زمینههای مختلف باشند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!