سیاسی
وزرای امور خارجه قطر و قزاقستان امروز یکشنبه درباره آتشبس میان واشنگتن و تهران تلفنی بحث و تبادلنظر کردند.
به گزارش صبح ساحل، وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخستوزیر و وزیر خارجه قطر با وزیر خارجه قزاقستان درباره تحولات منطقه و آتشبس بین واشنگتن و تهران تلفنی صحبت کرد.
طبق گزارش الجزیره، دو طرف درباره تلاشها برای کاهش تنش در جهت تقویت امنیت و ثبات منطقه صحبت کردند.
وزیر خارجه قطر تأکید کرد که لازم است تمام طرفها با تلاشهای میانجیگرانه برای رسیدن به توافق پایدار همکاری کنند
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید