اجتماعی
عملیات کابل کشی فیبر نوری در محدوده خیابان داروپخش بندرعباس انجام شد.
به گزارش صبح ساحل، در راستای اجرای پروژه توسعه وبرگردان از مس به فیبر نوری در نقاط مختلف شهر بندرعباس ، عملیات کابل کشی فیبر نوری در محدوده خیابان داروپخش انجام شد.
این عملیات با هدف توسعه فیبرنوری و بهره مندی مشتریان از اینترنت پرسرعت و خدمات نوین مخابراتی با تلاش همکاران حوزه فنی و پیمانکار مربوطه انجام گرفت .
گفتنی است پس از مراحل تست نهایی و نصب تجهیزات نوری در محل ،به زودی امکان ثبت نام و واگذاری سرویس FTTH (فیبر در منزل)برای ساکنان محدوده خیابان داروپخش فراهم خواهد شد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید