دومین جلسه شورای صنفی نمایش در سال ۱۴۰۵ با حضور اعضا در خانه سینما برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، مین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۶ اردیبهشت با حضور مهدی کرم پور دبیر شورای صنفی نمایش و نماینده شورایعالی تهیه کنندگان، مجتبی بهزادیان مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی، محمدرضا صابری و هادی اسماعیلی نمایندگان انجمن سینماداران و فاطمه امیرآبادی نماینده سامانه سمفا در محل خانه سینما برگزار شد.
در این جلسه افزایش قیمت بلیت مطرح شد و طبق نظر شورا تا اطلاع ثانوی، افزایش صورت نمیگیرد.
همچنین اکران فیلمهای «ملکه آلیشون»، «دو روز دیرتر»، «احمد» و «دختر برقی» در تاریخ ۹ اردیبهشت به پایان میرسد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
نیروهای مسلح برای تقویت امنیت پایدار کاملا آماده هستند
تیم منتخب کشتی فرنگی فردا راهی ایروان میشود
بیش از ۱۰ میلیون نفر بازی ایران و مصر را از پلتفرمهای آنلاین دیدند
ماموریت دشوار بهبودیافتگان از اعتیاد
صدور هشدار تخلیه برای یک میلیون نفر در ژاپن
محمد طیب انصاری؛ ۳۷ سال خدمت در اتاق بازرگانی بندرعباس
مسئولان کمیته آمادگی جسمانی هرمزگان منصوب شدند
آن سوی آسیبدیدگی
واردات ملوانی از کیش مجاز شد
بندر کنگ، قلب تپنده دریانوردی هرمزگان
آن سوی آسیبدیدگی
« مدرسه دانشمند»، خاستگاه علم و فرهنگ
روایت یک نبرد دیپلماتیک برای حفظ نام خلیج فارس
سه ستون نامدار در تاریخ فوتبال هرمزگان
تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه میرود!
برای سوختگیری پول نقد همراه داشته باشید