05

تیر

1405


اجتماعی

14 اردیبهشت 1405 09:30 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، دیر جهاد کشاورزی بستک پیش بینی کرد: امسال ۱۲ هزار تن محصول برداشت شود.

سعدالله رحمانی گفت: روستا‌های لاورمیستان، دهنگ و کوهیج شهرستان بستک از جمله مناطق کشت محصول شمام و طالبی در بستک است.

وی افزود: محصول تولیدی علاوه بر مصرف شهرستان، به استان‌های فارس، تهران، مشهد، یزد، قم و سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

زمان کشت این محصولات نیمه دوم دی تا نیمه اول بهمن هر سال است و برداشت این محصول از نیمه اول اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه، ادامه دارد.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید