اجتماعی
مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه گفت: برداشت هندوانه کشت دوم از ۶۰ هکتار از زمینهای کشاورزی بخش رودخانه آغاز شد.
به گزارش صبح ساحل، سخاوت اباذر نژاد مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه اظهار کرد: برداشت هندوانه کشت دوم از ۶۰ هکتار از زمینهای کشاورزی بخش رودخانه آغاز شد.
اباذر نژاد پیش بینی کرد: امسال چهار و ۵۰۰ تُن محصول برداشت شود.
اباذر نژاد با اشاره به اینکه هندوانه در بخش رودخانه در دو فصل کشت میشود افزود: دوره اول کشت هندوانه شهریور ماه است که برای شب یلدا قابل برداشت میشود و کشت دوم بهمن ماه است و اردیبهشت ماه زمان برداشت این محصول است.
وی گفت: برداشت هندوانه در بخش رودخانه تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد.
مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه افزود: هندوانههای برداشت شده علاوه بر مصرف داخل کشور، به خارج از کشور صادر میشود.
اباذر نژاد خاطرنشان کرد: بیشتر مناطق زیرکشت روستاهای چاه گنجعلی و دشت مسافرآباد است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بازداشت ۵ متهم در پرونده گوشتهای مدفون
گرمازدگی؛ مشکلی اورژانسی که بیتوجهی به آن جان فرد را تهدید می کند
اسامی جدید محصولات مراقبت از موی فاقد مجوز اعلام شد
قیمت نفت امروز جمعه ۵ تیر ۱۴۰۵ در بازار جهانی
آغاز ثبتنام زائران غیرتهرانی برای وداع با رهبر شهید
اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با ژاپن اعلام شد
امروز آخرین فرصت ثبت نام در پذیرش کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۵
آغاز پروازهای فرودگاه کیش پس از ۴ ماه وقفه
تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین
افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر
طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی
سازنده چتجیپیتی برای عرضه سهام دودل شد
برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر
ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر
نقض دوباره آتشبس توسط تلآویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک