05

تیر

1405


اجتماعی

21 اردیبهشت 1405 09:59 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سخاوت اباذر نژاد مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه اظهار کرد: برداشت هندوانه کشت دوم از ۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش رودخانه آغاز شد.

اباذر نژاد پیش بینی کرد: امسال چهار و ۵۰۰ تُن محصول برداشت شود.

اباذر نژاد با اشاره به اینکه هندوانه در بخش رودخانه در دو فصل کشت می‌شود افزود: دوره اول کشت هندوانه شهریور ماه است که برای شب یلدا قابل برداشت می‌شود و کشت دوم بهمن ماه است و اردیبهشت ماه زمان برداشت این محصول است.

وی گفت: برداشت هندوانه در بخش رودخانه تا اوایل خرداد ماه ادامه دارد.

مدیر مرکز جهاد کشاورزی بخش رودخانه افزود: هندوانه‌های برداشت شده علاوه بر مصرف داخل کشور، به خارج از کشور صادر می‌شود.

اباذر نژاد خاطرنشان کرد: بیشتر مناطق زیرکشت روستاهای چاه گنجعلی و دشت مسافرآباد است.

دیدگاه ها (0)
img
خـبر فوری:

آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک