05

تیر

1405


اجتماعی

22 اردیبهشت 1405 18:20 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، در این دیدار، جمعی از مراجعان و شهروندان به صورت حضوری مسائل، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف مرتبط با راهداری، نگهداری راه‌ها، ایمنی محورهای مواصلاتی و خدمات حمل‌ونقل جاده‌ای مطرح کردند و مدیرکل این مجموعه با دقت به موضوعات ارائه‌شده رسیدگی کرد.


عباس شرفی در جریان این ملاقات‌ها، با تأکید بر اهمیت تکریم ارباب‌رجوع و ضرورت پاسخ‌گویی شفاف به مردم، دستور بررسی و پیگیری موارد مطرح‌شده را در چارچوب ضوابط و مقررات صادر کرد و بر لزوم تسهیل روند خدمت‌رسانی به شهروندان تأکید داشت.


برگزاری ملاقات‌های مردمی، فرصتی مؤثر برای تقویت ارتباط بی‌واسطه میان مسئولان و مردم به شمار می‌رود؛ رویکردی که می‌تواند ضمن افزایش رضایتمندی عمومی، زمینه شناسایی دقیق‌تر مسائل و تسریع در رفع مشکلات را فراهم کند.


اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان با تداوم این برنامه‌ها، تلاش دارد مسیر تعامل سازنده با مردم را تقویت کرده و با بهره‌گیری از ظرفیت گفت‌وگوی مستقیم، کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه راه و حمل‌ونقل جاده‌ای را ارتقا دهد.

دیدگاه ها (0)
img
img img
خـبر فوری:

قطع ۴۸ ساعته آب شرب در سردشت و ۸ روستای بخش بشاگرد به دلیل شکستگی خط انتقال