اجتماعی
در ادامه برنامههای ارتباط مستقیم با مردم و با هدف تسریع در رسیدگی به درخواستها، مشکلات و مطالبات شهروندان، ملاقات مردمی با حضور عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در این دیدار، جمعی از مراجعان و شهروندان به صورت حضوری مسائل، دغدغهها و درخواستهای خود را در حوزههای مختلف مرتبط با راهداری، نگهداری راهها، ایمنی محورهای مواصلاتی و خدمات حملونقل جادهای مطرح کردند و مدیرکل این مجموعه با دقت به موضوعات ارائهشده رسیدگی کرد.
عباس شرفی در جریان این ملاقاتها، با تأکید بر اهمیت تکریم اربابرجوع و ضرورت پاسخگویی شفاف به مردم، دستور بررسی و پیگیری موارد مطرحشده را در چارچوب ضوابط و مقررات صادر کرد و بر لزوم تسهیل روند خدمترسانی به شهروندان تأکید داشت.
برگزاری ملاقاتهای مردمی، فرصتی مؤثر برای تقویت ارتباط بیواسطه میان مسئولان و مردم به شمار میرود؛ رویکردی که میتواند ضمن افزایش رضایتمندی عمومی، زمینه شناسایی دقیقتر مسائل و تسریع در رفع مشکلات را فراهم کند.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان با تداوم این برنامهها، تلاش دارد مسیر تعامل سازنده با مردم را تقویت کرده و با بهرهگیری از ظرفیت گفتوگوی مستقیم، کیفیت خدماترسانی در حوزه راه و حملونقل جادهای را ارتقا دهد.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
تقویت حضور دریایی آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه به بهانه مهار چین
افزایش کشته های زلزله ونزوئلا به ۲۳۵ نفر
طلا در آستانه ثبت چهارمین کاهش هفتگی
سازنده چتجیپیتی برای عرضه سهام دودل شد
برقراری پرواز مستقیم تهران–دبی از ۱۰ تیر
ترکیب احتمالی ایران مقابل مصر
نقض دوباره آتشبس توسط تلآویو؛ حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
آموزشوپرورش: ثبتنام مدارس باید بر اساس محدوده محل سکونت انجام شود
بیانیه بخش رسانهای تیم ملی فوتبال ایران درباره ایجاد حواشی در سیاتل
پیشنهاد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهکها روی میز دولت
کمربند آتش بیدار شد؛ زلزلههای پیاپی از ژاپن تا ونزوئلا جهان را نگران کرد
فرانسه چند راکتور هستهای را از مدار خارج کرد
داور دیدار پرسپولیس و چادرملو مشخص شد
واکنش قالیباف به دروغ الزام واردات محصولات آمریکایی
جزئیات زلزله در ونزوئلا/ شمار مفقودان زلزله به ۱۱ هزار نفر رسید