12

مهر

1403


اجتماعی

25 مرداد 1391 09:24 0 کامنت

صبح ساحل، اجتماعی _  ضیافت افطاری دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت جاسک با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامی امام جمعه جاسک،حجت الاسلام والمسلمین صفری مسوول فرهنگی و امور روحانیون دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان و شیخ محمد عقیل شیهك زهی امام جمعه اهل سنت جاسك و جمعی از روحانیون شیعه و اهل سنت منطقه در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این ضیافت حجت الاسلام و المسلمین غلامی گفت:یکی از موضوعات و مباحث مهمی که در قرآن تاکید شده است موضوع دشمن شناسی است.وی افزود:ما باید با تدبر در این موضوع مهم در شناخت دشمن و مقابله با ترفندهای آن بکوشیم.

در ادامه ی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صفری با اشاره به فعالیتهای دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان گفت:همانند سایر مناطق قومی در کشور،این نهاد در استان هرمزگان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله نعیم آبادی فعالیت خود را از سال 1376 آغاز نموده است. وی افزود:این دفتر بر دو محور فرهنگی و امور روحانیون و طلاب،اساتید و مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت فعالیت می کند.مسوول فرهنگی و امور روحانیون دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان ادامه داد:عدالت،محور تمامی خدمات رسانی به مخاطبین دفتر می باشد.

 

تمامی خدماتی که به روحانیون و طلاب شیعه ارائه می شود به طلاب و روحانیون اهل سنت نیز ارائه می شود.وی با اشاره به حرکت روحانیون شیعه و اهل سنت منطقه حول محور وحدت افزود: تمامی روحانیون شیعه و اهل سنت با استعانت از کلام الهی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)حول محور وحدت حرکت می کنند.

 

وی ابراز امیدواری کرد این حرکتهای وحدت آفرین علمای شیعه و اهل سنت منطقه ادامه داشته باشد.

 

دیدگاه ها (0)
img