02

تیر

1405


اجتماعی

02 تیر 1405 12:18 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، ایمان زارعی، مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت: این پایگاه‌ها در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، بندرلنگه و قشم مستقر و آماده خونگیری هستند.

آقایان هر سه ماه، و بانوان هر چهار ماه یکبار می‌توانند خون اهدا کنند.

براساس این اعلام مرکز انتقال خون بندرعباس صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت هفده تا ۲۲ آماده خونگیری از اهداء کنندگان است.

مرکز انتقال خون بندرلنگه نیز صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ و عصر‌ها از ۱۸و سی تا ۲۱و سی دقیقه آماده خونگیری است.

در تاسوعای حسینی هم، مسجد امام جعفر صادق بندرلنگه در کوی رودباری از ساعت بیست تا ۲۳، و مرکز خونگیری رودان از ساعت هجده عصر تا ۲۱ پذیرای اهداء کنندگان خون است.

مرکز انتقال خون میناب صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳و عصر‌ها از ۱۸ و سی تا ۲۱ و سی دقیقه، قشم عصر‌ها از ساعت هفده تا ۲۲ از اهداء کنندگان نیکوکار، خونگیری می‌کنند.

دیدگاه ها (0)
img
img

مأموریت پیشگیرانه پلیس در ایام محرم؛ هشدار به سارقان و توصیه به هوشیاری شهروندان

استخدام مربی کتابخانه سیار در شهرستان‌های میناب، رودان، جاسک و بشاگرد

قالیباف با سلطان عمان دیدار و گفت‌وگو کرد

آغاز مصاحبه‌های مجازی دکتری آزاد از ۶ تیر

رشد بیش از ۸۸ واحدی شاخص کل بورس

بهترین سایت سازهای ایرانی و خارجی در سال 2026

بازار داغ پروازهای نجف؛ قیمت بلیت تا ۳۲ میلیون رسید!

اتباع خارجی در هرمزگان از درگاه ملی مجوزها جواز کسب می گیرند

برنامه امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود

نظارت ۴۴ نیروی دامپزشکی بر ذبح نذورات تاسوعا و عاشورا در هرمزگان

فعالیت پایگاه‌های انتقال خون هرمزگان در تاسوعا و عاشورای حسینی

سرعت گوشی‌های آینده گلکسی ارتقا می‌یابد

نمایشگاه‌داران مجاز به پیش‌فروش خودرو نیستند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت: ۵۴ هزار نفر از سفر حج بازماندند

مجوز خودروهای سیار سوخت‌رسان برای بندرعباس، قشم و کیش صادر شد

img
خـبر فوری:

خاموشی در بندرعباس؛ دلیل نقص فنی در پست داماهی