آغاز پیش ثبت نام مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بندرعباس



صبح ساحل- اقتصادی: رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی  هرمزگان از آغاز پیش ثبت نام در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز خبر داد.
دکتر سید محمد میرحسینی با اعلام این خبر گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان برای ترم تحصیلی مهر ماه سال 96 در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.وی با بیان رشته‌های تحصیلی در مقطع کاردانی افزود: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در مقاطع کاردانی در رشته‌های «کاردانی حقوق ثبتی»، «کاردانی مدیریت کسب و کار»، «حسابداری مالی»، «بازرگانی امور گمرکی»، «کاردانی ایمنی کار و حفاظت فنی»، «کاردانی شهرسازی»، «کاردانی فنی نرم افزار»، ثبت نام کنند.
میرحسینی ادامه داد: «کارشناسی حقوق ثبتی»، «کارشناسی مدیریت کسب و کار»، «کارشناسی حسابداری مالی»،«کارشناسی امور گمرکی»، «مهندسی شبکه های کامپیوتر»، مهندسی فناوری اطلاعات»، «کاردانی فناوری اطلاعات»، از جمله رشته‌های این مرکز در مقطع کارشناسی است.
رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین مرکز و بانک قرض الحسنه مهرایران، امکان پرداخت کل مبلغ شهریه دوران تحصیل دانشجویان بصورت وام قرض الحسنه فراهم شده است. موقعست جغرافیایی مناسب مرکز، فضاهای مجهز و مناسب آموزشی، کارآفرینی و اشتغال زایی، امکان تحصیل و اشتغال به صورت همزمان امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در تمامی دانشگاه‌ها از مزایای ثبت نام در این مرکز است.میرحسینی رییس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی یادآور شد: پیش ثبت‌نام رشته‌های این مرکز از 15 تیرماه آغاز شده است و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به این مرکز مراجعه نمایند و با اعلام زمان ثبت نام نهایی از سوی سازمان سنجش با دریافت دفترچه ثبت نام نهایی را انجام دهند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها