12

مهر

1403


ورزشی

17 آبان 1391 09:45 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران بابرتری تیم ویژن هرمزگان به پایان رسید. شاگردان حمیدرضایی که درهفته دهم درتهران مقابل ویژن تهران تن به شکست داده بودند وجایگاه سومی خودرادرجدول رده بندی ازدست داده بودند درهفته یازدهم با پیروزی مقابل شهرداری تیران  دوباره به رده سوم جدول آمدند تا همچنان امیدوار باشندتابه عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی مسابقات لیگ برتر شوند.

تیم فوتبال ساحلی ویژن هرمزگان دربازی هفته یازدهم در بندرعباس با نتیجه چهاربرسه شهرداری تیران اصفهان راازپیش روبرداشت . در گروه جنوب فوتبال ساحلی ایران تیم گلساپوش یزد صدرنشین است وتیم های  دریانوردان بوشهر وویژن هرمزگان دوم وسوم هستند. دراین گروه پرسپولیس شیراز وموج گناوه  فانوس به دست هستند.

شهرداری تيران اسیرویژن هرمزگان

ویژن هرمزگان   4

گل ها:فاروق پسنديده ، حميد رضا رضايي ، محمد پويه( 2 )

شهرداری تیران  3

گل ها:علي فدايي( 2 ) ، روح ا... شيريني

داوران: حسین ربیحاوی ،علی جاودانی صالح ، حمید متین ،حامد شهریارپناه

 نامداری به دلیل مشکلات جسمانی بی سرو صدا از شهرداری تیران جدا شد تا بدون وی شهرداری چی ها به بندرعباس بیایند تا با کسب حداقل دو امتیاز برای خود حاشیه امنیت بوجود بیاورند و بقا خود در لیگ را تضمین نمایند ولیکن ظاهرا" داستان نامداری و دادخواه که شبیه ضرب المثل دوپادشاه در یک اقلیم نمی گنجد می باشد به سود ویژن هرمزگان خاتمه یافت و ویژن هرمزگان که با تمام مشکلات مالی قصد ندارند تا آخرین لحظه دست از تلاش برای صعود بردارند موفق شدند تیران را در وقت قانونی شکست دهند تا طلسم پیروزی خود با دو امتیاز را نیز به پایان رسانده باشند. ویژن هرمزگان در هفته های آینده جدال سختی با دریانوردان بوشهر برای صعود خواهند داشت.

 سه امتياز شيرين در تور دريانوردان

پرسپولیس شیراز   1

گل: محمد هاشم عمادي

 دریانوردان بوشهر    2

گل ها: مهدي حسني  (2)

داوران: شاهرخ میردار نجفی ، حسین کریمی ، محمد شریفی ،علی اکبر زارعی مقدم

شلیک مهدی حسنی در آخرین ثانیه های بازی حکم به برتری دریانوردان بوشهر داد تا همچنان پرسپولیس شیراز در التهاب سقوط از گروه خلیج فارس بماند.

محمد مرفاوی که به دلیل عدم تعهدات مالی مدیرعامل پرسپولیس تا آستانه جدایی از پرسپولیس پیش رفته بود باز هم صبر پیشه نمود تا اوضاع این باشگاه بحرانی تر نشود. شکست های پرسپولیس با کمترین اختلاف آن هم در مقابل مدعیان این گروه نشان از این دارد که اگر این تیم در ابتدای فصل درست بسته می شد الان اوضاع مناسب تری در جدول می توانست داشته باشد. دریانوردان با این پیروزی همچنان مدعی اصلی صعود بوده و چشم به روز های پایانی لیگ دارند تا خود را به عنوان تیم اول به مرحله نهایی برساند.

 يزدي ها آهسته و پيوسته همچنان روي نوار برد

گلساپوش يزد   1

گل : عباس رضائي

ویژن تهران  0

داوران: علی شریفات ،جهانگشت محمدیان ، محمد علی اسحاقیان ، شهرام ایزدی

گلساپوش یزد که عزم خود را جزم کرده همچنان در مرحله نهایی لیگ برتر حضور داشته باشد و حتی در فکر میزبانی مرحله نهایی بوده تا در حضور تماشاگران ساحلی دوست خود جام قهرمانی را بالای سر ببرند در دیداری نزدیک موفق شدند ویژن تهران را با شکست بدرقه نمایند تا با 28 امتیاز صدرنشینی گروه خلیج فارس را در اختیار داشته باشند.

ویژنی های تهران نیز با این شکست تا حدودی از گروه مدعیان صعود خارج شدند و با توجه به امتیازات به دست آمده خطر سقوط را نیز احساس نمی کنندودر این سه هفته پایانی چشم به اتفاقات فوتبالی دارند تا شانس خود را برای صعود به مرحله نهایی بیازمایند.

گناوه با ماساژ قلبي به زندگي لبخند زد

موج گناوه  3

گل ها:علي عليزاده ، اميرگاوداري ، سيد مهدي حسيني

صنعت کشاورزی مبارکه   1            

 گل: علي باقري

داوران: فرشید حقیقت جو ، امیر فالحی، جمشید حقیقت جو ، جواد محمدی

بالاخره موج گناوه رنگ پیروزی را دید و در حالی که همگان انتظار داشتند شکستی دیگر را تجربه نماید و عملا یکی از تیم های سقوط کننده به لیگ یک باشد در آخرین لحظه و در اقدامی اورژانسی با ماساژ قلبی دوباره زنده شد و موفق شد مردان صنعت را با شکستی ناباورانه آشنا سازد.

هرچند گناوه ایی ها برای خارج شدن از وضعیت CCU کار بسیار سختی در پیش دارند چرا که باید تمامی دیدارهای باقیمانده را در وقت قانونی به نفع خود خاتمه دهند و چشم انتظار بازی های مبارکه و تیران بنشینند تا یکی از این دو تیم نتواند حتی دو امتیاز به امتیازت خود اضافه نمایند.

دیدگاه ها (0)
img