پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی استان هرمزگان رأی صادر می‌شود



صبح ساحل-حوادث: رئیس دادگستری شهرستان داراب در تشریح آخرین جزئیات از پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی گفت: پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی استان هرمزگان رأی مناسب و قاطع برای راننده خاطی صادر خواهد شد.
به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی در خصوص آخرین جزئیات از پرونده حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی گفت: اقدامات قضایی لازم انجام و پس از اعلام نتایج پزشکی قانونی استان هرمزگان رأی مناسب صادر خواهد شد.وی تصریح کرد: تعدادی از دانش‌آموزان پیش از آنکه مورد معاینه پزشکی قانونی استان فارس قرار بگیرند از بیمارستان ترخیص شدند.
رئیس دادگستری شهرستان داراب اضافه کرد: به دادسرای استان هرمزگان نیابت داده‌شده است که دانش‌آموزان مصدوم معاینه و نتایج اعلام شود که پس از وصول نتایج قاضی کیفری به صدور رأی مناسب اقدام خواهد کرد.
رئیس دادگستری شهرستان داراب ادامه داد: نظریه کارشناسی در رابطه با علت حادثه واژگونی اتوبوس و فوت ۹ دانش‌آموز هرمزگانی اعلام شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی بی‌احتیاطی در امر رانندگی ناشی از خواب‌آلودگی راننده را از نتایج کارشناسی دانست و عنوان کرد: متهم به نظریه کارشناس اعتراض کرده است و هیئت سه نفر تشکیل و تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها