درنشست شورای اداری بندرلنگه چه گذشت

انتقاد امام جمعه بندرلنگه نسبت به کاهش پروازهای فرودگاه این شهر



 صبح ساحل، شهرستانها _ نشست شورای اداری شهرستان بندرلنگه با حضور امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و دیگر اعضا درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.  

دراین نشست حجت الاسلام رکنی امام جمعه بندرلنگه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عاشورای حسینی(ع) به کاهش پروازهای فرودگاه این شهرستان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  ایر اشاره کرد و با انتقاد از تصمیم مسئولان این شرکت گفت:کاهش پرواز در روزهای چهارشنبه وجمعه علاوه بر بدبینی شهروندان از عملکرد مسئولان هواپیمایی باعث مختل شدن تردد اساتید دانشگاهها و پزشکان به شهرستان شده است.

حجت الاسلام رکنی افزود:چه قبل از انقلاب و چه بعداز انقلاب اسلامی هدف مسئولان در ایجاد فرودگاه و برقراری پرواز درشهرهای محروم وتوسعه نیافته رفاه حال مردم بوده است. وی خواستار پیگیری برقراری پرواز که از مطالبات مردم است توسط مسئولان استان و نماینده مجلس شد. حجت الاسلام رکنی به قاچاق سوخت در شهرستان اشاره کرد و افزود: قاچاق سوخت علاوه بر ضرر اقتصادی ضرر اجتماعی و ناهنجاریها را بدنبال خواهد داشت و باید با  قاچاقچیان سوخت به شدت برخورد شود و مسئولین قضایی با این پدیده شوم مقابله کنند.  حجت الاسلام رکنی همچنین به بحث امنیت درشهرستان اشاره کردوگفت: چند روز گذشته مسئله امنیتی دریکی ازمحلات پیش آمده که باعث خوف و وحشت مردم شد واقعاً چرا یک فردی جرات کند از استان دیگری راحت بیاید و با اسلحه آدم بکشد و برود. قانعی فرد به کاهش پرواز بندرلنگه اشاره کرد وگفت:انجام پرواز رایکی از ضروریات شهرستان می باشد و با پیگیری که توسط استاندار در این رابطه انجام شده مسئولان هواپیمایی قول مساعد در برقراری مجدد پروازهای این شهرستان داده اند.فرماندار بندرلنگه سپس به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و بر سیاه پوشی سردرب ادارات، بازار، دانشگاهها ومدارس و حضور فعال مسئولین در مراسمات سالروز شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) تاکید کرد. قانعی فرد در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج خواستار همکاری تمامی ادارات و ارگانها با سپاه ناحیه بندرلنگه شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها