12

مهر

1403


ورزشی

26 دی 1396 07:40 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی برنامه 5 دیدار باقی مانده تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور اعلام شد.

نارنجی پوشان شهرداری فصل 96-97 لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را با تساوی بیرون از خانه مقابل سردار بوکان شروع کردند.

 در هفته دوم این تیم استراحت داشت اما در هفته سوم با توپ پر وارد میدان شود و استقلال سیلک کاشان را در بندرعباس با 5 گل شکست داد. درهفته چهارم شاگردان نیکبخت در تیم نارنجی پوش شهرداری به نخستین برد بیرون از خانه خود دست یافتند و تیم شهدای بابلسر را با یک گل از پیش رو برداشتند.در هفته پنجم نماینده استان هرمزگان در خانه از تیم استقلال جنوب تهران پذیرایی کرد و این تیم را با شکست 3 بر صفر بدرقه نمود. هفته ششم شهرداری بعد از سه برد متوالی در ارومیه مقابل همنام خودش متوقف شد اما در هفته هفتم باز هم شهرداری باران گل در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به راه انداخت و تیم صنایع طلایی سمنان را با 5 گل شکست داد.

پرسپولیس مشهد میزبان هفته هشتم شهرداری بندرعباس که شهرداری در این بازی هم رسم مهمان نوازی را ادعا نکرد و پرسپولیس را در خانه اش دو بریک شکست داد. 

هفته نهم و دهم هفته های  باخت نارنجی پوشان شهرداری بود. در هفته نهم شهرداری در عین نا باوری در خانه 2 بر یک به کاسپین قزوین باخت ودر هفته دهم تیم نفت و گاز گچساران با 2 گل شهرداری را از پیش رو برداشت. شهرداری در هفته یازدهم و پایانی نیم فصل اول میزبان استقلال اهواز بود که تیم اهوازی به دلیل مشکلات مالی به بندرعباس نیامد تا شهرداری یک 3 امتیاز شیرین به امتیازاتش اضافه شود.

در هفته دوازدهم و آغازین دور برگشت لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شهرداری که در بازی رفت با بوکان به تساوی بدون گل دست یافته بود در خانه این تیم را 4 بر 2 شکست داد. 

در هفته سیزدهم نارنجی پوشان شهرداری و شاگردان نیکبخت استراحت داشتند . در هفته چهاردهم باز هم شهرداری مقابل تیم استقلال کاشان به یک پیروزی پرگل دست یافت و  مثل بازی رفت این تیم را با این بار با نتیجه 4 بر صفر  شکست داد. در هفته پانزدهم شهرداری که در بازی رفت مقابل تیم شهدای بابلسر را تنها با یک گل از پیش رو برداشته بود در بازی برگشت 5 بار دروازه این تیم را باز کرد . استقلال جنوب در هفته شانزدهم میزبان نماینده هرمزگان بود و در تهران با یک گل مغلوب این تیم شد. شهرداری بندرعباس  در بازی رفت مقابل شهرداری ارومیه به تساوی یک - یک دست یافته بود اما در بازی برگشت  و در هفته هفدهم این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. این تیم در هفته هجدهم  امروز سه شنبه ۲۶ دی ماه در سمنان با  تیم صنایع طلایی  این شهر دیدار خواهد کرد. شاگردان نیکبخت در تیم شهرداری در هفته نوزدهم  سه‌شنبه سوم  بهمن ماه میزبان  پرسپولیس مشهد در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس است.

دهم  بهمن ماه هفته بیستم برگزار خواهد شد که نماینده هرمزگان در این هفته مهمان کاسپین قزوین  است.

در هفته بیست ویکم شهرداری آخرین بازی خانگی خود را در مرحله نخست مقابل  نفت و گاز گجساران انجام خواهد داد. این دیدار دوشنبه شانزدهم بهمن ماه در ورزشگاه خلیج فارس برگزار می شود. آخرین بازی از هفته آخر  لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در مرحله نخست  دوشنبه بیست وسوم  بهمن ماه انجام می شود که طی آن نارنجی پوشان هرمزگانی به اهواز خواهند رفت و با استقلال این شهر بازی خواهند کرد.نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس تا پایان هفته هفدهم با یک بازی کمتر و با 35 امتیاز صدرنشین هستند و به احتمال زیاد به عنوان تیم نخست این گروه به مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور راه پیدا خواهند کرد اما آنچه که در مرحله دوم مهم  است سخت تر شدن این رقابت هاست. شهرداری نشان داده است که در مرحله اول همیشه خوب عمل کرده است اما در مرحله دوم با مشکلات روبرو می‌شود که لازم است که در این فصل که شهرداری تاکنون خوب عمل کرده است از این تیم حمایت کافی صورت گیرد . شهرداری نیاز به حمایت هواداران بیشتری دارد هم این که باید از نظر مالی مورد لطف مسولان قرار گیرد. این تیم مشکلات مالی زیادی دنبال می کند و به واسطه ای این که نام شهرداری پشت آن است نباید آن را تنها گذاشت. اکنون وقت حمایت فرا رسیده است تا  یک بار دیگر هرمزگان حداقل یک تیم در لیگ دسته اول فوتبال  کشور داشته باشد. فوتبال هرمزگان که یک سالی  حضور در لیگ برتر و چند سال هم حضور در لیگ دسته اول را تجربه کرده است یقینا  لیاقت آن را دارد که در فوتبال کشور جایگاه بهتری از این که اکنون دارد  داشته باشد . 

دیدگاه ها (0)
img