12

مهر

1403


ورزشی

12 بهمن 1396 07:43 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی  اسامی داوران و ناظرين هفته نهم (دور برگشت ) ليگ برتر فوتبال استان اعلام شد. 

از سوی دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان داوران هفته بیستم لیگ برتر فوتبال هرمزگان مشخص شدند. بازی های این هفته جمعه ١٣ بهمن از  ساعت ١٤ در شهر های بندرعباس، بندرکنگ ، رودان و شهرو برگزار خواهد شد. 

دريانوردان بندرعباس که بازی هفته قبل خود را مقابل اتحاد‌دژگان واگذار کرد و دومین باخت در کارنامه اش به ثبت رسید  این هفته میزبان فولاد هرمزگان است. این بازی در ورزشگاه شهيد رجايی با قضاوت داوران  عباس صادقی، مهدی جلوداری،  نجف پناهی و ابراهيم فيروزی برگزار خواهد شد. ناظر داوری این بازی عبدالمجيد معماری است .جبل بر شهرو میزبان  مقاومت ميناب در ورزشگاه شهرو است. يونس محمودی ، عبدا... رحمانشناس، محمد شريفيان و جمال كمالی کار قضاوت این بازی را بر عهده دارند و ناظر داوری هم  سيد يوسف قادری است. 

آلومينيوم کارگری بندرعباس در خانه از تیم جنوب انرژی  بر پارسيان پذیرایی خواهد کرد. این مسابقه در ورزشگاه آلومينيوم با قصاوت داوران احمد مرشدی،  مهدی ايسينی  زاده ، هارون چوپانزاده و  هدايت كمالی برگزار خواهد شد و ناظر داوری هم  عليرضا صفا است.  دريانوردان بندركنگ  میزبان سيبه كوخرد در ورزشگاه ملوان بندركنگ است. محسن مكی زاده ، اصغر منصف،  اسحاق سهرابی و  وحيد معلمی داوران و علی صیادی هم ناظر داوری است.

اتحاد رودان از تیم  اتحاد  دژگان در ورزشگاه  بيكاه رودان پذیرایی خواهد کرد. 

داوران این بازی افشين احمدی ، عيسی يلانبر، موسی دادينی و  عليرضا روشی هستند   و کار نظارت داوران را علی  نجفی برعهده دارد. همچنین ازسوی دپارتمان داوری استان  اسامی داوران مرحله نهايی لیگ دسته اول  فوتبال استان اعلام شد . 

بازی ها مرحله نهايی لیگ دسته اول  فوتبال استان هم جمعه ١٣ بهمن در شهرهای بندر خمیر و میناب برگزار خواهد شد. 

در این هفته  اتحادبندر پل میزبان متحد معز آباد رودان است. این دیدار در ورزشگاه آزادی بندرخمير با قصاوت داوران ياسر شاهين، عبدالسلام گلی،  حسين آقازاده و  معين رحيمی برگزار می شود.‌ميناب جوان میزبان  هرنگ جوان بستک در ورزشگاه  شهيد امينی میناب است. اسماعيل قورچی زاده ،  امين حسن زاده، علی آسفده و علی  عماری داوران و محمود دريايی هم ناظر بر کار داوران در این مسابقه می باشد.

دیدگاه ها (0)
img