13

مهر

1403


ورزشی

14 بهمن 1396 07:47 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی :در رقابتهاى انتخابى تيم ملى ووشو جوانان تالوكار هرمزگان در روز نخست دو مدال طلا گرفت.

رقابتهاى انتخابى تيم ملى جوانان (تالو) در مشهد مقدس در حالى در نخستين روز به پايان رسيد كه تالوكار هرمزگانى توانست با كسب ٢ مدال طلا به كار خود پايان دهد.

در این رقابت ها اميرحسين چرزه ابتدا در چانگ چوان نونهالان كه با حضور 67 تالوكار انجام شد توانست با كسب امتياز ٨/94 بر سكوى نخست اين فرم قرار گيرد تا نخستين طلاى اين مسابقات نصيب هرمزگان شود.در همين فرم عرفان زارعى از اصفهان با امتياز ٨/٩٠ و آرش پهالى از مازندران با امتياز ٨/٨٨ دوم و سوم شدند.

اين پايان كار اين نونهال باانگيزه بندرعباسى نبود و او توانست در يک اجراى ديدنى در فرم دائوشو باز هم شادى را به اردوى هرمزگانى ها بياورد و دومين طلاى هرمزگان را به دست آورد.  در اين فرم نمايندگان تهران و اردبيل دوم و سوم شدند.

رقابت هاى تالو کاران همچنان ادامه دارد و نمايندگان هرمزگان در فرمهاى نان چوان، نن دائو، نن گوئن، چيانگ شو، گون شو، چانگ چوان و تاى چى جين به مصاف حريفان خود می روند.

در بخش سانداى نوجوانان نيز منصور دست افكن در وزن 48- كيلوگرم توانست تنها طلاى اين بخش را براى هرمزگان به ارمغان آورد و مجوز حضور در اردوى تيم ملى كسب نمايد.

مسابقات انتخابى تيم ملى جوانان جهت اعزام به رقابت هاى جهانى 2018 برزيل از روز دوشنبه هشتم بهمن ماه جارى در مشهد مقدس آغاز شده است .

دیدگاه ها (0)
img