13

مهر

1403


ورزشی

17 بهمن 1396 07:31 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  قهرمان  بیست و هشتمین دوره مسابقات شطرنج سریع هفتگی بندرعباس مشخص شد‌.

بیست و هشتمین دوره مسابقات شطرنج سریع هفتگی بندرعباس با حضور 20 نفر شطرنجباز به سرداوری فاطمه سرفرازشکوهی در ۷ دور به روش سوئیسی  در خانه شطرنج بندرعباس برگزار شد.

در پایان این رقابت ها   با ریتینگ بین المللی 1900 با کسب 5 امتیاز و با پوئن شکنی بیشتر به مقام قهرمانی رسید.منوچهر منوچهری با ریتینگ بین المللی 1627 با کسب 5  امتیاز و با پوئن شکنی کمتر  دوم شد.

امید ذاکری با ریتینگ بین المللی 1686 با کسب 5  امتیاز و با پوئن شکنی کمتر مقام سومی را از آن خودش کرد.

عرشیا لونی با ریتینگ بین المللی 1327 باکسب ۴ امتیاز به عنوان با امتیازترین بازیکن دارای ریتینگ زیر 1500 ، اسداله اسدی با ریتینگ بین المللی 1576 کسب ۴ امتیاز به عنوان با امتیازترین پیشکسوت شناخته شدند.

شطرنج سریع شهرستان سیریک

سی و هفتمین دوره مسابقات هفتگی شطرنج سریع شهرستان سیریک در دو جدول آقایان و بانوان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک برگزار شد که نتایج زیر بدست آمد. 

مسابقات آقایان  با شرکت 15 نفر از شطرنجبازان که 8 نفر از آنان دارای ریتینگ بین المللی بودند در ۷ دور به روش سوئیسی به سرداوری حمیدطاهری زاده برگزار شد و صفدر منصوری با کسب ۶ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.محمد عیسی زاده باریتینگ بین المللی 1378با کسب ۵٫۵ امتیاز به مقام دوم دست یافت. 

موسی حیدری با ریتینگ بین المللی 1345 با کسب 4.5  امتیاز و پوئن شکنی بالاتر  سوم شد.علی حاجی زاده باریتینگ بین المللی 1315 باکسب 4.5  امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای  چهارم ایستاد.

احمد محمودی با کسب 3 امتیاز به عنوان پدیده هفته معرفی شد.مسابقات بانوان هم با  شرکت 12 نفر از شطرنجبازان که 2 نفر از آنان دارای ریتینگ بین المللی بودند در 5 دور به روش سوئیسی به سرداوری شریفه رئیسی و داوری  حمید طاهری زاده برگزار انجام شد و در پایان‌دیانا رحمانی با ریتینگ بین المللی 1213 با کسب 4 امتیاز و پوئن شکنی بالاتر  قهرمان شد.

سارینا آتین با ریتینگ بین المللی 1432 با کسب 4 امتیاز و پوئن شکنی کمتر در جای دوم ایستاد.  دینا رحمانی  با کسب 3.5 امتیاز و پوئن شکنی بالاتر به مقام سومی رسید.آمنه کشاورز با کسب 3.5 امتیاز و پوئن شکنی کمتر  مقام چهارمی را از آن خودش کرد. غزل آتش پرور با کسب 3 امتیاز به عنوان پدیده هفته معرفی شد.‌در پایان مسابقات به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

دیدگاه ها (0)
img