13

مهر

1403


حوادث

12 اسفند 1396 09:18 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث - رئیس پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی ودستگیری عاملان شهادت ستواندوم «حسین احمدی» خبر داد. 

به گزارش پايگاه  خبری پلیس سرهنگ «علی اصغر عبادی نیک گفت: در پی به شهادت رسيدن ستواندوم «حسین احمدي» از کارکنان ايست و بازرسي شهيد « ميرزایي « بندرعباس در سال 93 و متواری شدن عاملان شهادت ، شناسايي و دستگيري متهمان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد متهمان که غیر بومی بودند از آن زمان به دلیل ترس از شناسایی و دستگيري به استان هرمزگان تردد نداشته تا اينکه در 27 بهمن ماه به همراه 4 تن از همدستانشان برای معامله مواد مخدر با حضور در استان در محوطه کارگاهي در اطراف بندرعباس ساکن شده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان اظهارداشت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي به محل اختفاء متهمان اعزام و طی عملیات ضربتی هر 5 نفر را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهمان با جو سازي خود را کارگر ساختماني معرفی و سعي در انحراف ذهن ماموران داشتند که در نهايت 2 تن از آنان به بزه انتسابي و به شهادت رساندن ستواندوم «حسین احمدي» اعتراف کردند .

سرهنگ عبادی نیک اظهار داشت: متهمان در اعترافات خود اقرار کردند که در زمان به شهادت رساندن شهيد احمدي ، حامل 98 کيلو مواد مخدر و مقداري کالاي قاچاق بودند که به همین خاطر با شهید احمدی درگير و وی را به شهادت رسانده اند.

دیدگاه ها (0)
img