12

مهر

1403


ورزشی

15 اسفند 1396 08:35 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران  با حضور اعضای مجمع برگرار شد.

 در حاشیه این مجمع یونس برهم سرپرست هیات ژیمناستیک استان هرمزگان نشستی اختصاصی با زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک کشور برگزار کرد.

سرپرست هیات ژیمناستیک استان هرمزگان در این‌نشست  ضمن قدردانی از حمايت‌های هميشگی فدراسیون از هيات‌های استان ها عنوان كرد : به لطف نيک‌انديشی و مديريت خوب مسئولين كنونی فدراسيون شاهد رشد و ترقی محسوسی در سطح ژيمناستيک كشور هستيم كه اين امر در هرمزگان نيز كاملا مشهود است .یونس برهم افزود : فدراسيون ژيمناستيک با ايجاد همدلی در بين تمامی هيات‌های سراسر كشور توانسته علاوه بر ايجاد رقابت شاداب و جوانمردانه ، رفاقت و صميميت خاصی نيز به وجود آورد كه اين امر  و وفاق با توجه به شناخت ، تعاريف و گفته‌های بسياری از كارشناسان اين رشته در طول تاريخ ژيمناستيک كشور بی سابقه بوده است .

سرپرست هيات ژيمناستيک استان هرمزگان ضمن حمايت همه جانبه استان از مسئولين كنونی فدراسيون گفت : در طول حضور ٢٠ ساله خود در مديريت ورزش هميشه شاهد مخالفت افرادی با ايجاد شفاف سازی و برخورد قانونی با شرايط بوده ام كه در اتفاقات اخير فدراسيون نيز  برخی انگشت نما ، با اهداف خاص و مشخص به دنبال ايجاد تفرقه در اين جمع يک دل بودند.

برهم ادامه داد : از زمان ابلاغ سرپرستی بنده در تمامی نشست ها در بين همكاران هيات ژيمناستيک استان هرمزگان ايجاد صميميت و تبادل همفكری علمی و عملی در چهارچوب قانون و مقررات جاری فدراسيون در دستور كار قرار داده شده است و جای بسی خوشحالی است كه به گفته تمامی مربيان و كارشناسان ژيمناستيک استان ، اين رشته در طول ٦ ماه گذشته با حمايت و همكاری فدراسيون   و تمامی همكاران دلسوز ورزش استان خط مشی صعودی در پيش گرفته و بی شک اين امر در آینده به صورت چشمگير فراگير تر خواهد شد .

برهم تاكيد كرد : مسئولين فدراسيون ژيمناستيک هميشه حمايت هرمزگان را به دنبال خود خواهند داشت چون دقيقا خط فكری در پيش گرفته يک سو  و در چهارچوب قانون می باشد .

وی  در مورد عملكرد پنج ماهه خود در هيات ژيمناستيک اظهار داشت : پس از ابلاغ و حضور بنده به عنوان سرپرست هيات ژيمناستيک استان هرمزگان، شاهد آشفتگی و بی‌نظمی هایی در امور هیات استان  بوديم كه این امر باعث وجود استرس در بين مربيان و همكاران عزيزمان شده بود كه باعث شد اولين اقدام ما تنظيم چارت اداری بر اساس توانمندی های خاص در افراد و سپردن مسئوليت به آنها بود. سرپرست هيات ژيمناستيک  ايجاد سيستم سخت‌افزاری ، نرم افزاری ، وب سايت جامع ، برگزاری آزمون‌های سطح بندی ، مسابقات قهرمانی استان ، تعامل و همفكری در بين شهرستان های استان با سامانه نرم افزاری استان ، ايجاد سامانه مالی قانون مند و حذف دريافت وجه نقدی ، ايجاد كلاس بندی مستقل و يک‌پارچه در استان را به عنوان گوشه ای از فعاليت‌های  پنج ماهه  هيات ژيمناستيک استان هرمزگان نام برد .

 برهم مجمع ساليانه فدراسيون ها را اقدامی شايسته عنوان كرد و افزود : مجمع ساليانه فدراسيون های ورزشی علاوه بر ايجاد شفاف سازی مالی و ارائه گزارش عملكرد برای وزارت ورزش باعث  ايجاد همدلی و هماهنگی يكدست در استان ها می گردد .

در این‌نشست زهرا اينچه درگاهی رئيس فدراسيون ژيمناستيک نيز ضمن تقدير از فعاليت‌های چشمگير هيات ژيمناستيک استان هرمزگان گفت : از اهداف فدراسيون ، رونق ژيمناستيک و معرفی استعدادهای مستعد به كشور و جهان است كه با روند در پيش گرفته در هرمزگان می توان امیدوار بود ورزشكاران این استان در آينده‌ای نه چندان دور صاحب سكوهای كشوری و بين المللی بیشتری شوند  .

وی افزود : پتانسيل استان هرمزگان بنا به شرايط جغرافيايی می تواند يكی از مستعدترين های هر رشته در كشور باشد كه اميدواريم با همكاری بيش از پيش فدراسيون و هيات‌های استانی شاهد معرفی ورزشكاران بيشتری از استان ها در سطح اول ژيمناستيک باشيم .

شايان ذكر است در پايان اين نشست در خصوص همكاری و تعامل بيش از پيش فدراسيون و هيات ژيمناستيک استان هرمزگان نيز راهکارهایی ارائه شد.

دیدگاه ها (0)
img