استاندار هرمزگان

در حد توان حمايت و پشتيبانی لازم را از تيم فوتبال گامرون انجام خواهيم داد



صبح ساحل ، ورزشی - حمايت لازم از تيم های فوتبال هرمزگان برای صعود به ليگ های بالاتر را انجام خواهيم داد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در ديدار با اعضای هيئت مديره و مديرعامل باشگاه ورزشی گامرون بندرعباس گفت: باشگاه های هرمزگان بايد در تيم های ورزشی خود از بازيكنان بومی اين استان استفاده كنند تا اين امر به يک جريان سازنده برای رشد و شكوفايی استعدادهای ورزشی استان تبديل شود.

وی با تاكيد بر اين كه بايد شرايط برای رشد استعدادهای بومی ورزش هرمزگان فراهم شود، عنوان كرد: لازمه رشد استعدادها، شناسايی مناسب آن ها و فراهم كردن امكانات براي شكوفايی استعدادهاست كه بايد اين كار در تمامی رشته های ورزشی فعال در هرمزگان انجام شود. 

همتی ادامه داد: باشگاه های هرمزگان بايد در تيم های ورزشی خود از بازيكنان بومی اين استان استفاده كنند تا اين امر به يک جريان سازنده برای رشد و شكوفايی استعدادهای ورزشی استان تبديل شود.

استاندار هرمزگان افزود: برنامه هايی برای حمايت از رشته‌های ورزشی دارای استعداد مناسب در هرمزگان مد نظر داريم كه فوتبال نيز از جمله اين رشته های پراستعداد و دارای علاقه مند بسيار در اين استان است.همتی ضمن ابراز خرسندی از حضور بازيكنان بومی در تيم فوتبال گامرون بندرعباس، بيان داشت: استفاده از بازيكنان بومی در اين تيم می‌تواند به شناخته شدن آنها در سطح كشور كمک كند.وی خاطرنشان كرد: ما در حد توان حمايت و پشتيبانی لازم را از تيم فوتبال گامرون انجام خواهيم داد تا اين تيم با كمک بازيكنان بومی هرمزگان بتواند از ليگ دسته سوم فوتبال كشور به ليگ های بالاتر صعود كند و موجب نشاط و شادابی مردم و جوانان اين استان در عرصه ورزش شود.

  مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گامرون بندرعباس نيز در اين ديدار، اظهار داشت: تيم فوتبال گامرون بندرعباس به طور كامل از بازيكنان بومی هرمزگان تشكيل شده و در حال حاضر در ليگ دسته سوم فوتبال كشور حضور دارد.

محمد پورمحسن افزود: در تلاش هستيم تا با نيروسازی و كادرسازی مناسب، اين تيم بتواند سال آينده به ليگ دسته دوم و با برنامه ريزی مناسب طی ساليان بعد به ليگ دسته يک و ليگ برتر كشور صعود كند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها