12

مهر

1403


حوادث

18 فروردین 1397 08:46 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث  - اعظم رام یکدستگاه تانکر حامل روغن در جاده شهید رجایی پس از واژگونی دچار آتش سوزی شد .معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس در این خصوص  گفت :این حادثه در جاده اسکله شهید رجایی بعد از میدان سایت به سمت سیرجان رخ داد  .

حسن امینی زاده با بیان اینکه آتش سوزی در قسمت کشنده تریلی رخ داد افزود : آتش سوزی با تلاش گروه های آتش نشان از ایستگاه های شماره دو و هفت، مهار و خاموش شد. 

رئیس پلیس راه هرمزگان علت این حادثه را عدم توجه به جلو دانست و گفت: راننده تانکر که از اسکله شهید رجایی  به سمت سیرجان در حرکت بود به علت  عدم توجه به جلو، کنترل خودرو از دستش خارج شد و با اینکه سرعتش کم بود ولی خودرو  از جاده خارج و واژگون شد.

سرهنگ علی اسفندانی ادامه داد:  خوشبختانه این سانحه رانندگی هیچگونه خسارت جانی بدنبال نداشت. وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون میزان جان باختگان حوادث جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است افزود: از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون میزان جان باختگان حوادث جاده‌ای نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.سرهنگ اسفندانی در ادامه عنوان کرد: میزان مجروحین تصادفات جاده‌ای در استان هم ۳۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.رئیس پلیس راه هرمزگان خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات جاده‌ای در محور‌های شرق استان است که علت ۴۶ درصد تصادفات جاده‌ای عدم توجه به جلو و ۵۸ درصد آن در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها است.

دیدگاه ها (0)
img