12

مهر

1403


فرهنگی و هنری

27 فروردین 1397 08:32 0 کامنت

صبح ساحل ، هنری -   صدف محمودی  فیلم کوتاه "یک تماس از دست رفته" ساخته شهاب آب روشن، فیلم ساز هرمزگانی چهارشنبه 29 فروردین ماه در فرهنگسرای طوبی نمایش داده می شود. 

نمایش این فیلم در ساعت 18:30 به همراه جلسه نقد و بررسی برگزار خواهد شد. ورود برای عموم آزاد و رایگان است. 

شهاب آب روشن در گفت و گوی اختصاصی با صبح ساحل بیان کرد:  فیلم «یک تماس از دست‌ رفته» داستان دختری‌است که تصمیم می‌گیرد برای بهبود شرایطش تن به یک سفر دهد، اما انگار این موضوع تصمیم ساده‌ای نیست. 

وی افزود: الهام علیزاده، سیامک دلنواز، عدنان انصاری، سیما پورسالاری، سوگل دبیری، مستعان صالحی، رخشنده پاسلار و محمدامین آبروشن بازیگران "یک تماس از دست رفته" هستند

درباره این هنرمند هرمزگانی

شهاب آبروشن متولد 1366 در بندرعباس است وی علاوه بر فیلمسازی کار تدوین نیز انجام می دهد. وی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی، مدرس فیلمنامه‌نویسی و‌ تدوین‌ در‌انجمن‌ سینمای جوانان ایران (دفتر هرمزگان) است. 

سازنده‌ی فیلم‌های کوتاهی همچون: «دنیای کوچک ومن»- انیمیشن. «قطب جنوب»، «بندرگمبرون»، «یک تماس از دست رفته»- داستانی و مستندهایی با نام‌های «نسخه‌ی بازبینی» و «تعبیر شده به خواب‌های معمار». 

مستند «تعبیر شده به خواب‌های معمار» درمورد زندگی و خواب‌های شخصی‌ست که سالهاست ساکن بندرعباس شده و با محدودیت‌هایی دست و پنجه نرم‌ می‌کند.این مستند به همراه فیلم کوتاه یک تماس از دست رفته نمایش داده می شود.

وی همچنین در حوزه ادبیات فعال است و  شروع فعالیت‌‌های ادبی این هنرمند از ابتدای دهه هشتاد بوده است. آبروشن برگزار کننده‌ی ۹ دوره جایزه داستان‌های ده‌کلمه‌ای فراموشی لی در فضای مجازی ست. 

دیدگاه ها (0)
img