13

مهر

1403


سیاسی

01 اردیبهشت 1397 09:30 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - فرماندار بندرعباس گفت: مدیران ادارات و سازمان ها برای جذب سرمایه گذار و تولید کنندگان زمان بیشتری بگذارند و وارد مذاکره شوند زیرا با ایجاد یک واحد تولیدی بخشی از مشکلات اشتغال حل می گردد و از تولیدات داخلی حمایت می شود.

به گزارش ایسنا، احمد پویافر اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نام نهادند که لازم است مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بندرعباس برای تحقق شعار سال 97 با جدیت بکوشند و همه ادارات، سازمان ها، نهادها، بخش خصوصی و دولتی باید در خریدهایشان کالاهای ایرانی را در اولویت قرار دهند، خصوصاً مراسمی از قبیل همایش ها، سمینارهایی که لازم است هدایایی برای آن تهیه شود با خرید صنایع دستی که در استان تولید می شود تأمین شود و تولید کنندگان داخلی را مورد حمایت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه کمیته اشتغال و اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد، اضافه کرد: انتظار می رود این کمیته به طور فعال و پویا بتواند به وظایف خود عمل کند تا شاهد بر طرف شدن نقاط ضعف در حوزه اشتغال باشیم.پویافر افزود: شهرستان بندرعباس با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه را دارد که باید استفاده لازم را از این ظرفیت برد.

وی با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اعطای تسهیلات اشتغالزایی، خاطرنشان کرد: کمک و مساعدت در نحوه اجرای مشاغل خانگی در کاهش نرخ بیکاری شهرستان بسیار موثر است.این مقام مسئول ابراز کرد: مدیران ادارات و سازمان ها برای جذب سرمایه گذار و تولید کنندگان زمان بیشتری بگذارند و وارد مذاکره شوند زیرا با ایجاد یک واحد تولیدی بخشی از مشکلات اشتغال حل می گردد و از تولیدات داخلی حمایت می شود.

پویافر با اشاره به تعطیلات نوروز 97 و حضور گسترده میهمانان به استان و شهر بندرعباس بیان کرد: باید از این ظرفیت برای اشتغال و فعال سازی حوزه اقتصادی استفاده کرد و یکی از طرح هایی که جدیداً مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته طرح بوم گردی است که علاقه مندان زیادی را جذب خود نموده و باید مورد حمایت قرار بگیرد.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: ما باید با همت و تلاش جهادی در میدان باشیم و همه ارکان نظام همکاری نمایند تا زمینه لازم برای اشتغال بیکاران در جامعه فراهم گردد.

دیدگاه ها (0)
img